درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 04:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18547صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 17 شهریور 1394 - 22:46
استاندار مرکزی تاکید کرد: لزوم تخصیص بودجه معقول به فعالیت های روابط عمومی در دستگاه ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار مرکزی گفت: در راستای اجرای آیین نامه فعالیت روابط عمومی ها، مدیران دستگاه های اجرایی استان باید بودجه ای معقول برای فعالیت های جاری روابط عمومی در سازمان های خود در نظر بگیرند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار مرکزی گفت: در راستای اجرای آیین نامه فعالیت روابط عمومی ها، مدیران دستگاه های اجرایی استان باید بودجه ای معقول برای فعالیت های جاری روابط عمومی در سازمان های خود در نظر بگیرند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، محمود زمانی قمی اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی نقطه اشتراک دولت و ملت و بهترین مسیر ارتباطی مردم و مسئولان هستند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده و با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی ها در عصر ارتباطات، ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی با حمایت و رفع موانع موجود در حوزه روابط عمومی، زمینه ارتقای جایگاه روابط عمومی ها و فعالیت گسترده در این حوزه را فراهم کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه روابط عمومی دارای جایگاه راهبردی و زیربنایی و به عنوان یکی از مبانی توسعه سازمانی است، تصریح کرد: ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در هر سازمان در موفقیت آن نقش موثر و چشمگیری دارد و به همین منظور و در راستای سیاست های دولت، دستورالعمل ارتقای جایگاه و بهبود فعالیت های روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در ۱۰ بند به مدیران دستگاه ها ابلاغ شده است.

زمانی قمی گفت: براساس این دستورالعمل پیشنهاد شده است برای ارتقای جایگاه مدیر یا مسئول روابط عمومی، برای ایشان به عنوان مشاور مدیر کل حکم یا ابلاغ صادر شود و از مسئولین روابط عمومی در کلیه جلسات شورای معاونین و سایر جلسات مهم دستگاه دعوت شود.

وی بیان کرد: پیگیری ارتقای سطح روابط عمومی دستگاه های اجرایی به اداره روابط عمومی در چارت تشکیلاتی، ارتقای پست های روابط عمومی و جایگاه و ساختار روابط عمومی و به کارگیری خلاق ترین و متعهد ترین افراد در حوزه روابط عمومی از مواردی است که در این دستورالعمل مورد تاکید قرار گرفته است.

استاندار مرکزی گفت: در راستای افزایش انگیزه، دستگاه هایی که جایگاه و مزایای مدیریتی برای روابط عمومی ندارند، کارشناس روابط عمومی را به عنوان رئیس، مسئول و یا مدیر روابط عمومی منصوب کنند و فوق العاده مزایای مدیریتی برای ایشان در نظر گرفته شود.

زمانی قمی خاطر نشان کرد: دستگاه های اجرایی استان باید گزارش اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در خصوص بندهای ۱۰ گانه دستورالعمل مذکور را به دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان (اداره کل روابط عمومی استانداری) ارسال کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد