درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 08:17   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18527صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 17 شهریور 1394 - 10:14
گزارش اردوی آموزشی مدیران روابط عمومی نواحی سپاه عاشورا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اردوی آموزشی مدیران روابط عمومی نواحی سپاه عاشورا در محل اردوگاه المهدی مراغه با هدف توانمندسازی و ارتقاء توانایی ها روز پنجشنبه 12 شهریور ماه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اردوی آموزشی مدیران روابط عمومی نواحی سپاه عاشورا در محل اردوگاه المهدی مراغه با هدف توانمندسازی و ارتقاء توانایی ها روز پنجشنبه 12 شهریور ماه برگزار شد.


به گزارش شارا، دکتر حمید صبری متخصص رسانه و روابط عمومی در این کارگاه آموزشی ابتدا مطالبی را در ارتباط با نظریه های ارتباطی از جمله نظریه هایی از مارشال مک لوهان والوین تافلر و دوره های طرح شده از سوی صاحب کتاب آیینه های جیبی را بیان نمود.


مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته نامه تبریز چهار وظیفه اصلی روابط عمومی ها را تحقیقات ـ انتشارات ـ تبلیغات و ارتباطات عنوان کرد و افزود ارتباطات مجموعه ای از مهارت هاست و مهارت در ایجاد رابطه مناسب با دیگران بر توانایی ها و اعتماد به نفس ما می افزاید و استعداد ها و توانایی های ما را می نمایاند.


دکتر صبری نگرش مثبت مدیران روابط عمومی را عامل موفقیتشان برشمرد و تلاش را برای رسیدن به قله های موفقیت ضروری دانست و ادامه داد موفقیت یعنی خود باشیم نه دیگری ـ و شناخت ارجحیت های زندگی و شانس هم یعنی استفاده به جا و شایسته از فرصت هاست و موفقیت به عوامل زیر بستگی دارد:


ایمان به موفقیت ـ تصمیم و قاطعیت ـ پشتکار و استقامت ـ خودشناسی ـ و نهایتا هدف گذاری رمز موفقیت هاست.


وی رسالت امروز روابط عمومی ها را در ایران ـ توانمندسازی خانواده ی روابط عمومی ـ بومی سازی روابط عمومی ـ ساده سازی و یکپارچه سازی روابط عمومی و بالا بردن راندمان معرفتی و تشکیل اطاق فکر برای تولید محتوا بیان کرد و خودسازی و اصلاح و تهذیب نفس را برای رسیدن به یک روابط عمومی معرفتی یک ضرورت خواند.


ایشان ارکان اساسی روابط عمومی نوین را سخنگویی ـ پاسخگویی ـ و درست گویی خواند که هر رکن ویژگی ها ـ وظایف ـ مهارت ها ـ تکنیک ها و ابزارهای خاص را نیاز دارد.


وی افزود دنیای امروز با فن آوری های نوین ارتباطات اطلاعات مرزهای زمان و مکان و استان ها و سازمان ها را حذف کرده است و روابط عمومی ها با طیف گسترده ای از مخاطبان در داخل و خارج و در فضای سنتی و مجازی روبرو هستند و نقشی حساس تر از گذشته را بر عهده دارند.


صبری سه محور را اساس روابط عمومی ها برشمرد که عبارتند از انسان محوری ـ اخلاق محوری ـ هویت محوری و افزود انسان محوری بیانگر بعد انسانی و اخلاق محوری بیانگر شکست ناپذیری و هویت محوری منعکس کننده اصالت ـ تاریخ و ریشه فرهنگی یک سازمان می باشد.


وی صفات روابط عمومی های برنده و بازنده را تشریح کرد و فعالیت در روابط عمومی ها را نیازمند بهره جویی از علم و تجربیات علمی دانست.


مدرس دانشگاه در مورد جایگاه روابط عمومی ها در جامعه اطلاعاتی، اطلاعات را مبنای تعیین فقر و غنا در این جامعه عنوان کرد و تولید اطلاعات را هویت خواند و افزود: جامعه اطلاعاتی جامعه دانایی است و جامعه ای ایده آل و مدرن است که نقطه اتکای آن اطلاعات می باشد و موج چهارم از پیامدهای جامعه اطلاعاتی است که ویژگی خاص خود را دارد و از جمله ـ امکان دانلود مستقیم اطلاعات به مغز انسان ـ هیچ سوالی بدون پاسخ نخواهد ماند و تبدیل و تبدل انرژی هاست.


دکتر صبری هوشمندسازی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای هزاره سوم و جامعه اطلاعاتی برشمرد و مقاوم سازی دل ها و اندیشه ها را مسأله اساسی عنوان کرد که جرأت و جسارت لازمه آن است که در آن ها نبوغ و قدرت سحرآمیزی نهفته است.


وی سواد روابط عمومی را که مستجمع جمیع سواد های عمومی ـ فرهنگی ـ فناوری ـ رسانه ای ـ اطلاعاتی ـ سیاسی و .... می باشد و کارگزاران روابط عمومی را به تسلیح خود به وسیله سواد روابط عمومی تذکر داد.
مولف کتاب روابط عمومی مدرن بومی سازی روابط عمومی را از اهم واجبات در عرصه ارتباطات و روابط عمومی برشمرد و افزود بومی سازی یعنی تطابق فرهنگ جامعه و سازگار کردن زیرساخت های علمی و فرهنگی و سیاسی برای پذیرش علم و دانش و یک تکنولوژی که به آن جامعه وارد می شود.


ـ اینکه مسیر ارتقا و بالندگی در گرو توانایی های روابط عمومی است شناخت فرصت ها و آسیب ها
ـ خستگی ناپذیری و نقد پذیری
ـ برنامه ریزی به جای روزمرگی
ـ با رسانه ها در تماس بودن
ـ بروز آوری اطلاعات برای مدیران
ـ مطالعه و بروز کردن خود
ـ خود اصلاحی
و نهایت اینکه همه تلاش های ما روابط عمومی ها برای جلب و جذب رضای خدا باشد. انشاالله
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد