درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 15:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18491صفحه نخست » دوشنبه، 16 شهریور 1394 - 21:53
تکنولوژی وایمکس ارتقا یافت
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد اپراتورهای وایمکس ملزم به ارائه تکنولوژی وایمکس پیشرفته مبتنی بر فناوریTD-LTE هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی‌اصغر عمیدیان با اشاره به کیفیت نامطلوب سرویس اینترنت پرسرعت وایمکس از سوی اپراتورهای ارائه‌ دهنده این خدمات گفت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بر مبنای نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نیز تحلیل مشکلات فعلی سرویس اینترنت پرسرعت وایمکس، با ارتقا پروانه این خدمات به تکنولوژی وایمکس پیشرفته موافقت کرد.
وی با بیان اینکه این تکنولوژی را ارتقا داده‌ایم تا مشکل مشترکان وایمکس حل شود، افزود: برای آنکه به کیفیت مطلوب در ارائه اینترنت پرسرعت با فناوری وایمکس برسیم باید اپراتورهای ارائه دهنده این خدمات شبکه خود را ارتقا دهند.
عمیدیان با اشاره به نظارت صورت گرفته بر روی ارائه این خدمات از سوی چهار اپراتور وایمکس در کشور خاطرنشان کرد: با ارتقا این شبکه به تکنولوژی TD-LTE کیفیت سرویس وایمکس برای مشترکان افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر اینکه اپراتورهای فعلی وایمکس باید از این سازمان مجوز ارتقا شبکه دریافت کنند، افزود: هم‌اکنون دو اپراتور ایرانسل و مبین نت نسبت به دریافت مجوز اقدام کرده‌اند و دو اپراتور دیگر نیز درخواست ارتقا این سرویس را داده‌اند که به زودی مجوز جدید نیز به این اپراتورها ارائه خواهد شد و بر اساس این پروانه ملزم به ارتقا شبکه خود بر مبنای تکنولوژی وایمکس پیشرفته می‌شوند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۵۷۲

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد