درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 21:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18392صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 7 شهریور 1394 - 12:50
فروش ۲۰۰میلیونی فیلم محمد (ص) در شب نخست
مدیر روابط عمومی فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص): در شب نخست نمایش فیلم محمد رسول الله (ص) ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشتیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی زادمهر درباره آخرین وضعیت فروش فیلم محمد رسول الله(ص) افزود: فیلم محمد رسول الله (ص) دیشب 170 میلیون تومان در سینماهای تهران، 20 میلیون تومان در سینماهای مشهد که 14 میلیون آن برای سینما هویزه بود و 10 میلیون تومان در اصفهان فروش داشت.


وی گفت: استقبال خیره کننده ای از این فیلم شد و بسیاری از سینماها از جمله سینما آزادی به سانس اضافه کشیده شد و تا پاسی از نیمه شب سینماها میزبان مخاطبان فیلم محمد رسول الله(ص) بودند.

اکران این فیلم از دیروز در سینماهای تهران وشهرستانها آغاز شد و همزمان با جشنواره مونترال کانادا در دو سینمای اکران کننده فیلمهای این جشنواره  برای مخاطبان به نمایش در آمد.

فیلم محمد رسول الله(ص) بخش هایی از زندگی پیامبر بزرگ اسلام را به تصویر می کشد.

مجید مجیدی کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی و علیرضا شجاع نوری از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

اکران فیلم محمد (ص) در مونترال کانادا

فیلم «محمد رسول الله(ص)» در دو سینمای اکران کننده فیلم های جشنواره مونترال کانادا برای مخاطبان به نمایش در آمد.

علی زاد مهر مدیر روابط عمومی  فیلم محمد رسول الله (ص) در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : به جز اکران مخصوص منتقدان و کارشناسان سینمایی حاضر در جشنواره جهانی فیلم مونترال کانادا، اولین اکران بین المللی فیلم «محمد رسول الله(ص)» پنجشنبه در سینما امپریال  و به عنوان فیلم افتتاحیه این جشنواره برگزار شد.

وی افزود: این فیلم جمعه 28 آگوست در سالن کوآرتیر لاتین پردیس سینمایی اُدِئو نیز اکران شد.

زادمهر گفت : اکران فیلم محمد رسول الله (ص) تنها برنامه روز اول جشنواره جهانی فیلم مونترال بود و از روزهای بعد روزانه حدود 47 فیلم در این جشنواره به نمایش در می آید.

وی افزود : فیلم «محمد رسول الله (ص)» به قیمت 11.5 دلار کانادا  در دو سینما عرضه میشود.

مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی و علیرضا شجاع نوری ، مجید مجیدی را در سفر کانادا و افتتاحیه جشنواره مونترال همراهی کرده اند.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد