درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:43   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18392صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 7 شهریور 1394 - 13:26
فروش ۲۰۰میلیونی فیلم محمد (ص) در شب نخست
مدیر روابط عمومی فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص): در شب نخست نمایش فیلم محمد رسول الله (ص) ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشتیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی زادمهر درباره آخرین وضعیت فروش فیلم محمد رسول الله(ص) افزود: فیلم محمد رسول الله (ص) دیشب 170 میلیون تومان در سینماهای تهران، 20 میلیون تومان در سینماهای مشهد که 14 میلیون آن برای سینما هویزه بود و 10 میلیون تومان در اصفهان فروش داشت.


وی گفت: استقبال خیره کننده ای از این فیلم شد و بسیاری از سینماها از جمله سینما آزادی به سانس اضافه کشیده شد و تا پاسی از نیمه شب سینماها میزبان مخاطبان فیلم محمد رسول الله(ص) بودند.

اکران این فیلم از دیروز در سینماهای تهران وشهرستانها آغاز شد و همزمان با جشنواره مونترال کانادا در دو سینمای اکران کننده فیلمهای این جشنواره  برای مخاطبان به نمایش در آمد.

فیلم محمد رسول الله(ص) بخش هایی از زندگی پیامبر بزرگ اسلام را به تصویر می کشد.

مجید مجیدی کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی و علیرضا شجاع نوری از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

اکران فیلم محمد (ص) در مونترال کانادا

فیلم «محمد رسول الله(ص)» در دو سینمای اکران کننده فیلم های جشنواره مونترال کانادا برای مخاطبان به نمایش در آمد.

علی زاد مهر مدیر روابط عمومی  فیلم محمد رسول الله (ص) در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : به جز اکران مخصوص منتقدان و کارشناسان سینمایی حاضر در جشنواره جهانی فیلم مونترال کانادا، اولین اکران بین المللی فیلم «محمد رسول الله(ص)» پنجشنبه در سینما امپریال  و به عنوان فیلم افتتاحیه این جشنواره برگزار شد.

وی افزود: این فیلم جمعه 28 آگوست در سالن کوآرتیر لاتین پردیس سینمایی اُدِئو نیز اکران شد.

زادمهر گفت : اکران فیلم محمد رسول الله (ص) تنها برنامه روز اول جشنواره جهانی فیلم مونترال بود و از روزهای بعد روزانه حدود 47 فیلم در این جشنواره به نمایش در می آید.

وی افزود : فیلم «محمد رسول الله (ص)» به قیمت 11.5 دلار کانادا  در دو سینما عرضه میشود.

مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی و علیرضا شجاع نوری ، مجید مجیدی را در سفر کانادا و افتتاحیه جشنواره مونترال همراهی کرده اند.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد