درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18372صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 4 شهریور 1394 - 11:24
کارگاه آموزشی اصول مذاکره در کرج برگزار شد
کارگاه آموزشی اصول مذاکره روز چهارشنبه از سوی شهرداری کلانشهر کرج برای کارکنان و مدیران روابط عمومی مناطق، سازمانها وادارات وابسته به مدیریت شهری کرج برگزار شد.
  

کارگاه آموزشی اصول مذاکره در کرج برگزار شد

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در این کارگاه آموزشی که در طبقه 11شهرداری کرج برگزار شد،رضا رشید پور از مجریان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران در زمینه های اصول مذاکره و فن بیان برای حاضران به ایراد سخن پرداخت.
همچنین سعید فیروزگاه رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در این کارگاه آموزشی گفت: روابط عمومی سازمان ها و مناطق شهرداری کرج باید در ارائه عملکردی دستگاه های ذیربط موثر عمل کنند.
وی با انتقاد از عملکرد برخی از روابط عمومی های سازمانها و مناطق شهرداری کرج گفت: وظیفه این روابط عمومی ها فقط نصب بنر و تابلو نیست.
وی افزود: در صورتی که روابط عمومی ها به وظایف خود عمل کنندو به خوبی از عهده این وظایف برآیند نگاه مردم به عملکرد شهرداری تغییر می کند.
حاج کاظم عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرج در این کارگاه آموزشی گفت: شهرداری پتانسیل های زیادی دارد و در مناطق و سازمانهای آن با توجه به کمبود اعتبار کارها و اقدامات خوب عمرانی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: به طول مثال در سال گذشته عملیات عمرانی پل حصارک کرج با اعتبار بسیار بالایی از سوی شهرداری کرج آغاز شد اما این اقدام را به شهرداری کمالشهر نسبت دادند.
وی اظهار کرد: با اطلاع رسانی گسترده و مطلوب روابط عمومی ها نگاه مردم نسبت به شهرداری تغییر خواهد کرد.
در این کارگاه آموزشی یک روزه تعدادی از خبرنگاران استان البرز حضور داشتند.

منبع: ایرنا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد