درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:08   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18296صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 31 مرداد 1394 - 12:50
برگزاری همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری
پنجمین همایش بین المللی «بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری» با حضور اساتید و متخصصان بین المللی حوزه فناوری اطلاعات بازاریابی با هدف بهره مندی از روش های نوین بازاریابی و برندینگ در راستای افزایش جذب گردشگر ورودی به کشور در تاریخ 6 شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در این همایش مباحث علمی روز منطبق با سرفصل هایی چون: «نقش فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری»، «نقش بازاریابی اینترنتی در بهبود فرایند برندسازی»، «شناسایی ظرفیت های فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری» مطرح می شود.
بنا به همین گزارش قرار است تا درباره «تاثیر بازاریابی اینترنتی در رونق اقتصادی شهرهای جهانی»، «شیوه های بکارگیری قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب گردشگر خارجی و توسعه صنعت گردشگری در کشور»، «تجزیه و تحلیل وب سایت ها و برندسازی از طریق شبکه های اجتماعی به منظور کارآفرینی در صنعت گردشگری» و نیز «بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن در ترغیب سرمایه گذاری بین المللی گردشگری» هم پنل های تخصصی برگزار شود.
به علاوه ، از اساتید برتر بازاریابی اینترنتی جهان نیز سخنرانانی چون «دانکان الکساندر»، مدیر ارشد شرکت امارات «گروپ و ایلوژن»، «نیک گارنر» بنیانگذار شرکت دیجیتال 90، «الکس کنی» مرد سال وب اروپا در سال 2014، «گرت هویل» مدیر شرکت «مارکتینگ سیگنال» «بیاتریس آفیشال دگو» مدیر بازاریابی شرکت «گوگل» در این همایش حضور خواهند داشت.
از دیگر سخنرانان پنجمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری به«دستینیا»، «حمید سپید نام» دارنده مدرک گوگل و رییس انجمن وب مارکتینگ اروپا در ایران، «علی محمدی تات» و «محمدرضا عمرانی» از مشاوران و مدرسان حوزه بازاریابی اینترنتی در می توان اشاره کرد.
همایش یادشده که سال گذشته نیز با حضور معاون رییس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد؛ علاوه بر برگزاری در مرکز همایش های برج میلاد در تاریخ 6 شهریورماه – از ساعت 9 صبح الی 19 – ، 8 شهریورماه در مشهد مقدس، 10 شهریور در تبریز و 12 شهریور در بندرعباس توسط شرکت های «کاسپید» و «آذرک هولدینگ» برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، علاقه مندان شرکت در همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی: www.ebconference.com مراجعه کنند.

منبع: سیری در ایران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد