درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:50   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18279صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 28 مرداد 1394 - 13:18
استاندار یزد؛ روابط عمومی ها، آیینه دستگاه های اجرایی هستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-استاندار یزد با اشاره به اهمیت بخش روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در راستای اطلاع رسانی به مردم گفت: روابط عمومی ها، آیینه دستگاه های اجرایی هستند.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-استاندار یزد با اشاره به اهمیت بخش روابط عمومی در دستگاه های اجرایی در راستای اطلاع رسانی به مردم گفت: روابط عمومی ها، آیینه دستگاه های اجرایی هستند.

به گزارش شارا از شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد روز گذشته (27 مرداد) در نشست شورای روابط عمومی های استان یزد با اشاره به هفته دولت گفت: امیدواریم ما بتوانیم در تمامی عرصه هایی که مسئولیت می پذیریم، الگویی در راستای خدمت گذاری و مسئولیت پذیری باشیم.

وی افزود: برخی از مواقع ما تعهدات خود را فراموش می کنیم و فعالیت ها و وظایف خود را به فراموشی می سپاریم و زمانی که قرار داد خود را مطالعه می کنیم در این صورت وظایفمان یادآوری می شوند اما باید توجه داشت که تمامی این وظایف در راستای خدمت رسانی به مردم است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: هفته دولت که در ارتباط با شهادت شهید رجایی و شهید باهنر است، بایستی مسئولین، آنها را به عنوان الگویی برای خدمتگذاری به مردم بدانند.

میرمحمدی تصریح کرد: شهادت این بزرگواران به این معنا است که ما در هر شرایطی به وظیفه خود عمل کنیم و به منظور خدمت رسانی به مردم مسئولیت های خود را به خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: بررسی مسئولین روابط عمومی ها از دستگاه ها می توانند کمک خوبی برای مدیران آنها باشد و در این راستا نیز روابط عمومی ها بایستی در هفته دولت با اطلاع رسانی و رابطه با مردم میزان امیددهی و اثربخشی خود را در جامعه افزایش دهند.

استاندار یزد بیان کرد: شما روابط عمومی ها باید اقدامات هر بخش را در هفته دولت به جامعه عرضه کنید تا مردم نسبت به خدمات آگاهی پیدا کنند.

میرمحمدی گفت: ما باید در زمینه های مختلف با راهبردهای موثر، بخش های مختلف جامعه را از جمله اقتصاد، صنعت، معدن و کشاورزی را گسترش دهیم که این یکی از فعالیت ها و وظایف روابط عمومی ها است.

وی بیان کرد: روابط عمومی ها بایستی مطالب را به نحوی ارائه کنند که جذاب و شیرین برای مردم باشند و این هنر را با وقعیت به مردم بچشانند.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد