درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 07:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18258صفحه نخست » ادامه مطلب دوسه شنبه، 27 مرداد 1394 - 08:18
توجه به مسئولیت اجتماعی فلسفه وجودی روابط عمومی است
اساسا روابط عمومی یعنی مسئولیت اجتماعی و فلسفه وجودی روابط عمومی در سازمان ها و نهادهای مختلف، پاسخگویی به مسئولیت های اجتماعی است و این موجب خرسندی است که همکاران صادق و تلاشگر ما تصمیم گرفته اند که برای این امر مهم دور هم جمع بشوند و عالمانه و حرفه ای در این زمینه با هم گفت و گو کنند
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سید غلامرضا کاظمی دینان،‌ رئیس انجمن روابط عمومی ایران و مشاور عالی ارتباطات رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی طی سخنانی در نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری  ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری چنین رخدادی در حوزه روابط عمومی شبکه بانکی کشور گفت: خدا را سپاس می گوییم که به ما توفیق داد تا خانواده روابط عمومی بانکی که خود ارتباط گر و به دنبال ارتباط موثر با مشتریان و مخاطبان هستند امروز گرد هم آمده اند تا برای همراهی و همدلی بیشتر با همدیگر تعامل و گفت و گو کنند.

وی افزود: اساسا روابط عمومی یعنی مسئولیت اجتماعی و فلسفه وجودی روابط عمومی در سازمان ها و نهادهای مختلف، پاسخگویی به مسئولیت های اجتماعی است و این موجب خرسندی است که همکاران صادق و تلاشگر ما تصمیم گرفته اند که برای این امر مهم دور هم جمع بشوند و عالمانه و حرفه ای در این زمینه با هم گفت و گو کنند و کسانی که حضور کمتری در چنین رخداد ارزشمندی داشته اند مطمئن باشند که از دوستان خود گامی عقب تر خواهند بود و باید تلاش کنند تا ضمن حضور در اتفاقاتی که به نام و برای روابط عمومی است حضور فعال تری داشته باشند تا بتوانند ضمن حفط انسجام و یکپارچگی به مسئولیت ها و تعهدات اجتماعی خود به خوبی عمل کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد