درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 17:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18071صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 13 مرداد 1394 - 00:04
ششمین جشنواره روابط عمومی‌های استان کرمانشاه پایان یافت
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ششمین جشنواره روابط عمومی های استان کرمانشاه با معرفی نفرات برتر در دو حوزه واحدهای روابط عمومی و ادرات و بخش های ۱۰ گانه هر حوزه به کار خود پایان داد.

به گزارش شارا، ششمین جشنواره روابط عمومی های استان کرمانشاه عصر دوشنبه با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از روابط عمومی های دولتی و خصوصی استان در محل دانشگاه فرهنگ و هنر علمی و کاربردی کرمانشاه برگزار شد.

در این جشنواره روابط عمومی های برتر استان در دو حوزه واحدهای روابط عمومی و ادارات روابط عمومی در بخش های ۱۰ گانه معرفی و تقدیر شدند.

برترین های حوزه واحدهای روابط عمومی
براساس این گزارش در حوزه واحدهای روابط عمومی، در بخش انتشارات و تبلیغات اتاق بازرگانی، اداره کل پست و اقتصاد و دارایی به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در بخش ارتباط با رسانه ها، هیئت داوران اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل حمل و نقل پایانه های استان را حائز رتبه های اول و دوم و ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و هواشناسی را مشترکا حائز رتبه سوم دانستند.

در بخش نوآوری و خلاقیت، هیئت داوران هیچ دستگاهی را حائز رتبه های اول تا سوم ندانست و تنها از اداره کل ورزش و جوانان تجلیل به عمل آورد.

ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و گمرک به ترتیب روابط عمومی برتر در حوزه ارتباط مردمی شناخته شده و در این بخش هیئت داوران هیچ روابط عمومی ای را شایسته رتبه اول ندانست.

اداره کل پست استان، دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت گاز نیز در بخش ارتباط با رسانه های الکترونیک به ترتیب به عنوان روابط عمومی های برتر شناخته شدند.

در بخش پژوهش و افکار سنجی نیز دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت گاز استان به ترتیب حائز رتبه های دوم و سوم شده و هیئت داوران در این بخش هیچ روابط عمومی ای را حائز رتبه اول ندانست.

هیئت داوران در بخش ارتباطات و رسانه های الکترونیک شرکت پست استان را شایسته رتبه اول و دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت گاز را به عنوان رتبه های دوم و سوم معرفی کرد.

در بخش گرافیک محیطی هیئت داوران اتاق بازرگانی را حائز رتبه اول، آموزش فنی و حرفه ای را به عنوان رتبه دوم و بانک ملی را به عنوان رتبه سوم معرفی کرد.

در بخش تکنیک های نوین ارتباطی نیز هیئت داوران شرکت آب و فاضلاب روستایی را شایسته جایگاه نخست، نیروگاه بیستون را شایسته جایگاه دوم و کانون پرورش فکری را شایسته جایگاه سوم دانست.

شرکت پالایش نفت، شرکت آب و فاضلاب روستایی و منابع طبیعی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم بخش مدیریت و برنامه ریزی از سوی هیئت داوران معرفی شدند.

و در بخش ویژه روابط عمومی های برتر هیئت داوران اتاق بازرگانی استان کرمانشاه را حائز رتبه اول، سیمان سامان را حائز رتبه دوم و بهسازی و نوسازی را به عنوان رتبه سوم معرفی کرد.

برترین های حوزه ادارات
هم چنین در حوزه ادارات روابط عمومی ها، نیز هیئت داوران برترین ها را در بخش های مختلف معرفی و مورد تقدیر قرار داد.

بر این اساس در بخش انتشارات و تبلیغات، شرکت بهره بره داری نفت و گاز غرب به عنوان رتبه اول، سپاه نبی اکرم(ص) استان به عنوان رتبه دوم و سیمان سامان به عنوان رتبه سوم معرفی و تجلیل شدند.

هیئت داوران در بخش ارتباط با رسانه نیز شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و توزیع نیروی برق را حائز رتبه های اول و دوم دانست.

در بخش نوآوری و خلاقیت نیز هیچ روابط عمومی ای حائز رتبه برتر شناخته نشد و در بخش ارتباط مردمی دانشگاه علوم پزشکی رتبه اول و سیمان سامان و برق منطقه ای غرب به ترتیب رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش پژوهش و افکار سنجی نیز شرکت آب منطقه ای غرب رتبه اول، دانشگاه علوم پزشکی رتبه دوم و شهرداری کرمانشاه رتبه سوم را کسب کردند.

شرکت آب منطقه ای غرب، فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی برترین های بخش ارتباطات و رسانه های الکترونیک در این حوزه بودند.

هیئت داوران در بخش مراسم و گرافیک محیطی نیز شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان را حائز رتبه های اول تا سوم دانست.

در بخش تکنیک های نوین ارتباطی نیز دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش استان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

دانشگاه علوم پزشکی، شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و جهاد کشاورزی برترین های بخش مدیریت و برنامه ریزی از نظر هیئت داوران در این حوزه بودند.

و نهایتا در بخش ویژه حوزه ادارات، هیئت داوران کسی را حائز رتبه های سوم و دوم ندانست و در دانشگاه علوم پزشکی را به عنوان روابط عمومی برتر در این حوزه معرفی کرد.

و در پایان در دو بخش مذکور یعنی واحدهای روابط عمومی و ادارات، اتاق بازرگانی و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به عنوان برترین ها مورد تقدیر قرار گرفتند.
منبع: خبرگزاری مهر

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد