درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:46   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18048صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 11 مرداد 1394 - 13:25
انتشار دو ماهنامه تحقیقات روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشتاد و پنجمین شماره دو ماهنامه تحقیقات روابط عمومی ویژه تیر و مرداد 94 منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هشتاد و پنجمین شماره دو ماهنامه تحقیقات روابط عمومی ویژه تیر و مرداد 94 منتشر شد.
 
 به گزارش شارا از ایرنا، در این شماره مطالبی با عناوین، عوامل موفقیت در روابط عمومی، روابط عمومی یک لایه حفاظتی یا مدیریت اعتبار، اصول و ضوابط اخلاقی و رفتاری انجمن بین المللی روابط عمومی، دستور العمل سنجش اثر بخشی روابط عمومی، تحولات در روابط عمومی جدی بگیریم، نقش و کارکردهای ارتباطات غیر کلامی و تاثیر فرهنگ صنفی بر روابط عمومی ژاپن به چشم می خورد.
 
 در سرمقاله این شماره نشریه با عنوان روابط عمومی و دولت یازدهم به قلم مدیر مسئول نشریه آمده است: اگر به اوایل آغاز به کار دولت یازدهم برگردیم، این دوره برای جامعه روابط عمومی واقعا مترادف با انتظار تدبیر و امید بود، امید به اتخاذ تدابیری برای رخت بربستن پوپولیسم از حوزه عملکرد روابط عمومی، تاکید بر تخصص گرایی، رفع موانع قانونی برای عملکرد مناسب تر واحدهای روابط عمومی و حل مسائل انباشته این حرفه در طول سال های گذشته، اما با گذشت دو سال از عمر دولت یازدهم ، فقدان راهبرد و چشم انداز روشن برای توسعه روابط عمومی در کشور، امیدها را کم رنگ می سازد...
 
 این نشریه به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی هوشمند سفیدی، سردبیری ناهید عبادی و مدیراجرایی علی حبیبی منتشر می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد