درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 02:59   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18029صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 10 مرداد 1394 - 14:11
کارگروه تحول اداری و تکریم ارباب رجوع در نفت و گاز مسجدسلیمان راه اندازی شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تشکیل و راه اندازی ۲ کارگروه تحول اداری و تکریم ارباب رجوع در این شرکت خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تشکیل و راه اندازی ۲ کارگروه تحول اداری و تکریم ارباب رجوع در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس ابراهیم پیرامون تشکیل این کارگروه ها را بدنبال ابلاغ آیین نامه تحول اداری وزارت نفت در شرکت های تابعه این وزارت خانه و هدف از آنرا انسجام بخشیدن ، هماهنگی و نظارت بر برنامه های نو سازی و تحول در نظام اداری شرکت های تابعه وزارت نفت عنوان کرد .

به گفته این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛ عارضه یابی، انسجام بخشی و هماهنگی بین سیستم های موجود وایجاد ارتباط منطقی و موثر بین فعالیت های سازمان از جمله اهداف و برنامه های نظام تحول اداری می باشد.

وی افزود: رسیدن به تفاهم عمومی در تعاریف، طرح های عملیاتی، فرآیندها و تبیین حوزه فعالیت آنها و ارایه گزارش به شورای تحول اداری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از دیگر اهداف و وظایف کارگروه تحول اداری می باشد.

وی اظهار داشت: این کارگروه مشتمل بر ۷ عضو با عضویت مدیران و روسای بخش های مختلف شرکت با مسئولیت مدیرعامل تشکیل گردیده است.

مهندس پیرامون در خصوص کمیته تکریم ارباب رجوع نیز گفت: بمنظور تکریم مراجعه کنندگان و ارتقای سلامت اداری و هماهنگی کلیه فعالیت ها در این زمینه و نظارت بر حسن انجام امور این کمیته با عضویت ۵ تن از مدیران و روسا با مسئولیت مدیر منابع انسانی تشکیل گردیده است.

وی خاطر نشان کرد : کارگروه تکریم ارباب رجوع در سطح شرکت های تابعه وزارت نفت به ‌منظور نهادینه‌سازی فرهنگ ارج نهادن به کرامت انسانی و تشویق و تقدیر از تلاش، خلاقیت و نوآوری کارکنان متعهد و کارآمد به عنوان یک تکلیـف وجدانی، قانونی و شرعی و یـکی از شاخـص‌های اصلی سـنجش رشـد و توسـعه در جـهت‌گیری کلان صنعت نفت با ابلاغ مدیر توسعه منابع انسانی و مدیریت این وزارت خانه در سطوح مختلف وزارت نفت تشکیل شده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد