درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 21:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18029صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 10 مرداد 1394 - 10:17
کارگروه تحول اداری و تکریم ارباب رجوع در نفت و گاز مسجدسلیمان راه اندازی شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تشکیل و راه اندازی ۲ کارگروه تحول اداری و تکریم ارباب رجوع در این شرکت خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تشکیل و راه اندازی ۲ کارگروه تحول اداری و تکریم ارباب رجوع در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس ابراهیم پیرامون تشکیل این کارگروه ها را بدنبال ابلاغ آیین نامه تحول اداری وزارت نفت در شرکت های تابعه این وزارت خانه و هدف از آنرا انسجام بخشیدن ، هماهنگی و نظارت بر برنامه های نو سازی و تحول در نظام اداری شرکت های تابعه وزارت نفت عنوان کرد .

به گفته این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛ عارضه یابی، انسجام بخشی و هماهنگی بین سیستم های موجود وایجاد ارتباط منطقی و موثر بین فعالیت های سازمان از جمله اهداف و برنامه های نظام تحول اداری می باشد.

وی افزود: رسیدن به تفاهم عمومی در تعاریف، طرح های عملیاتی، فرآیندها و تبیین حوزه فعالیت آنها و ارایه گزارش به شورای تحول اداری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از دیگر اهداف و وظایف کارگروه تحول اداری می باشد.

وی اظهار داشت: این کارگروه مشتمل بر ۷ عضو با عضویت مدیران و روسای بخش های مختلف شرکت با مسئولیت مدیرعامل تشکیل گردیده است.

مهندس پیرامون در خصوص کمیته تکریم ارباب رجوع نیز گفت: بمنظور تکریم مراجعه کنندگان و ارتقای سلامت اداری و هماهنگی کلیه فعالیت ها در این زمینه و نظارت بر حسن انجام امور این کمیته با عضویت ۵ تن از مدیران و روسا با مسئولیت مدیر منابع انسانی تشکیل گردیده است.

وی خاطر نشان کرد : کارگروه تکریم ارباب رجوع در سطح شرکت های تابعه وزارت نفت به ‌منظور نهادینه‌سازی فرهنگ ارج نهادن به کرامت انسانی و تشویق و تقدیر از تلاش، خلاقیت و نوآوری کارکنان متعهد و کارآمد به عنوان یک تکلیـف وجدانی، قانونی و شرعی و یـکی از شاخـص‌های اصلی سـنجش رشـد و توسـعه در جـهت‌گیری کلان صنعت نفت با ابلاغ مدیر توسعه منابع انسانی و مدیریت این وزارت خانه در سطوح مختلف وزارت نفت تشکیل شده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد