درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 19:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18003صفحه نخست » جمعه، 9 مرداد 1394 - 14:20
مدیر‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: معاونت حقوقی وزارت ارشاد بحث کپی در رسانه‌ها را با جدیت دنبال می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معاونت حقوقی وزارت ارشاد بحث کپی پیست در رسانه‌ها را با جدیت دنبال می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معاونت حقوقی وزارت ارشاد بحث کپی پیست در رسانه‌ها را با جدیت دنبال می‌کند.


به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، بابک در‌بیگی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران در زمینه تثبیت حق مالکیت اخبار برای خبرنگاران اظهار کرد: کپی و پیست، دو بحث دارد که یک بحث مالکیت معنوی است و این امر به صورت جدی توسط معاونت حقوقی دنبال می‌شود و در همه حوزه‌ها از آن دفاع خواهد کرد.

وی خاطر‌نشان کرد: مراحل اولیه این لایحه تکمیل شده و در حال طی کردن مراحل پایانی است و پس از آن به دولت رفته و پس از تایید به مجلس خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اقدامی که در این زمینه انجام شود، فرهنگ‌سازی است، اضافه کرد: یک بخش این است که باید از سوی رسانه‌ها مسئولیت‌پذیری در این زمینه وجود داشته باشد.

مدیر‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اگر فرهنگ‌سازی موضوع مذکور انجام نشود، پیگیری و انجام فعالیت‌ها نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های آموزشی وزارت ارشاد تصریح کرد: ما برنامه‌های اصلی را به سمت استان‎‌ها و منطقه‌ای کردن می‌بریم.

در بیگی ادامه داد: برای آنکه آموزش‌ها تخصصی شود، هفت منطقه در واقع قالب دبیرخانه‌های منطقه‌ای تایید شده که کلاس‌های آموزشی در همان منطقه اجرا شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در مجموع امسال سه برنامه آموزشی در نظر گرفته شده که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد