درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 18003صفحه نخست » جمعه، 9 مرداد 1394 - 14:20
مدیر‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: معاونت حقوقی وزارت ارشاد بحث کپی در رسانه‌ها را با جدیت دنبال می‌کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معاونت حقوقی وزارت ارشاد بحث کپی پیست در رسانه‌ها را با جدیت دنبال می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر‌کل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: معاونت حقوقی وزارت ارشاد بحث کپی پیست در رسانه‌ها را با جدیت دنبال می‌کند.


به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، بابک در‌بیگی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران در زمینه تثبیت حق مالکیت اخبار برای خبرنگاران اظهار کرد: کپی و پیست، دو بحث دارد که یک بحث مالکیت معنوی است و این امر به صورت جدی توسط معاونت حقوقی دنبال می‌شود و در همه حوزه‌ها از آن دفاع خواهد کرد.

وی خاطر‌نشان کرد: مراحل اولیه این لایحه تکمیل شده و در حال طی کردن مراحل پایانی است و پس از آن به دولت رفته و پس از تایید به مجلس خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اقدامی که در این زمینه انجام شود، فرهنگ‌سازی است، اضافه کرد: یک بخش این است که باید از سوی رسانه‌ها مسئولیت‌پذیری در این زمینه وجود داشته باشد.

مدیر‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اگر فرهنگ‌سازی موضوع مذکور انجام نشود، پیگیری و انجام فعالیت‌ها نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های آموزشی وزارت ارشاد تصریح کرد: ما برنامه‌های اصلی را به سمت استان‎‌ها و منطقه‌ای کردن می‌بریم.

در بیگی ادامه داد: برای آنکه آموزش‌ها تخصصی شود، هفت منطقه در واقع قالب دبیرخانه‌های منطقه‌ای تایید شده که کلاس‌های آموزشی در همان منطقه اجرا شود.

وی خاطر‌نشان کرد: در مجموع امسال سه برنامه آموزشی در نظر گرفته شده که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد