درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 11:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17940صفحه نخست » دوشنبه، 5 مرداد 1394 - 10:35
افزودن قابلیت خود-تخریبی پیام‌ها به جی‌میل
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ابزاری جدید در سرویس جی‌میل شرکت گوگل به کاربرن امکان می‌دهد دسترسی به پیام‌های ارسال کرده خود را در هر زمانی غیرممکن سازند.
  

افزودن قابلیت خود-تخریبی پیام‌ها به جی‌میل

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ابزاری جدید در سرویس جی‌میل شرکت گوگل به کاربرن امکان می‌دهد دسترسی به پیام‌های ارسال کرده خود را در هر زمانی غیرممکن سازند.

 

براساس گزارش تایم، حتی با وجود گزینه Unsent یا لغو ارسال در سرویس جی‌میل گوگل، که می‌تواند در مدت زمانی تعیین شده از ارسال ایمیل‌های نادرست و اشتباه جلوگیری کند، بازهم کاربرانی وجود دارند که آروز می‌کنند کاش می‌شد آنها را باز پس گیرند یا از روی رایانه گیرنده آن را پاک کنند. ابزار جدیدی که از طریق جی‌میل دراختیار کاربران قرار گرفته‌ این امکان را فراهم خواهد‌آورد.

Dmail افزونه جدیدی برای مرورگر کروم است که می‌تواند مدت زمان دسترسی به پیام‌های دریافتی افراد را توسط ارسال‌کننده‌ها کنترل کند. زمانی که از سرویس جی‌میل پیامی ارسال می‌شود، فرستنده می‌تواند زمانی را از یک ساعت تا یک هفته برای نابودی خودکار پیام درنظر بگیرد. اما حتی اگر برای ایمیل‌ها بازه زمانی تعیین نشده باشد نیز فرستنده می‌تواند هر زمانی که بخواهد،‌دسترسی به پیام ارسال شده‌اش را مسدود کند.

 

این سرویس محصول تلاش بنیانگذاران سرویس اجتماعی نشانه‌گذاری به نام Delicious است. این گروه تصمیم دارد در آینده به کاربران امکان دهد انواع فایل‌های ارسالی مانند فایل‌های PDF و حتی عکس‌ها را نیز به شمارشگر‌های نابودی خودکار مجهز سازد. به نظر می‌آید شرکت گوگل نیز به ارزش قدرت پس‌گرفتن یک ایمیل پی برده‌است، زیرا گزینه لغو ارسال را در اختیار کاربرانش قرار داده‌است تا کاربران حداکثر 30 ثانیه فرصت داشته‌باشند از ارسال ایمیل‌های اشتباه خودداری کنند.

همشهری آنلاین

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد