درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 15:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17890صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 1 مرداد 1394 - 13:46
رفع فیلتر توییتر در ترکیه پس از انسداد
دادگاه ترکیه ممنوعیت استفاده از توییتر در این کشور را لغو کرد. به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام ترک گفت که کاربران توییتر در ترکیه مجددا می توانند بدنبال انسداد یک ساعته پس از تصمیم دادگاه مبنی بر ممنوعیت انتشار تصاویری از یک بمب گذاری انتحاری در رسانه های تصویری و آنلاین، به حساب خود دسترسی داشته باشند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دادگاه ترکیه ممنوعیت استفاده از توییتر در این کشور را لغو کرد.

 

به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام ترک گفت که کاربران توییتر در ترکیه مجددا می توانند بدنبال انسداد یک ساعته پس از تصمیم دادگاه مبنی بر ممنوعیت انتشار تصاویری از یک بمب گذاری انتحاری در رسانه های تصویری و آنلاین، به حساب خود دسترسی داشته باشند.

 

این مقام ترکیه ای در ادامه افزود: ما به توییتر تذکر دادیم که مطابق حکم دادگاه باید 107 آدرس URL را از دسترس خارج نماید.

 

پیش از این، رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه سایت‌هایی همانند توییتر را «بلا و مصیبت» خواند و آنها را عامل اشاعه دروغ و ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌داند، اما مدیر اجرایی وب‌سایت توییتر معتقد است این وب‌سایت هیچ نقشی در مناقشات سیاسی این کشور ایفا نمی‌کند.

آنکارا مدعی است هیچ مشکلی با فیس‌بوک ندارد و هدف دولت آنکارا محدودکردن رسانه‌های اجتماعی نیست، اما همزمان تهدید می‌کند اگر این وب‌سایت از خواسته‌های ترکیه تبعیت نکند، ممکن است استفاده از توییتر در این کشور ممنوع شود. بزعم آنکارا، بدون همکاری و حضور توییتر در ترکیه، دولت آنکارا نمی‌تواند سریعا با مقام‌های این وب‌سایت ارتباط برقرار کرده و از آن‌ها بخواهد تا داده‌ها و اطلاعات کاربران را در اختیار ترکیه بگذارند. اما فیس‌بوک با همه درخواست‌های مقام‌های ترکیه برای ارائه اطلاعات شخصی کاربران خود مخالفت کرده و از آنان خواسته است‌ تا این درخواست را از راهکارهای حقوقی دنبال کنند.

ترکیه از زمان بروز ناآرامی‌ها در میدان تقسیم استانبول، شبکه‌های اجتماعی را زیر نظر گرفته‌ تا رهبران این اعتراضات را شناسایی کنند. دولت برخی از بانک‌ها و سرمایه‌داران را حامی و پشتیبان شبکه‌های اجتماعی دانسته و هدف آنها را پایین آوردن سود بانکی در سال‌های اخیر می‌داند.معاونین اردوغان از فیس‌بوک خواسته‌اند تا به آنها اجازه دهد به بررسی اطلاعات سازمان دهندگان احتمالی اعتراضات و شناسایی آنها بپردازند، درخواستی که با مخالفت فیس‌بوک رو به رو بود و توییتر آن را نشانه‌ای از سانسور دانسته و از ارائه هرگونه اطلاعات به دولت ترکیه خودداری کرد. ترکیه همچنین رسما خواستار بازگشایی دفتر نمایندگی توییتر در این کشور است. توییتر تاکنون در این باره پاسخی به دولت ترکیه نداده و ظاهرا توییتر هیچ برنامه‌ای برای گشایش دفتر در ترکیه ندارند.

اردوغان در آخرین مواضع خود دست‌های خارجی را به گسترش نا آرامی‌های این کشور متهم کرد.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد