درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 13:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17881صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 1 مرداد 1394 - 10:01
ساختارهای بانک ملی با رفع تحریم‌ها به سرعت احیا می‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملی اعلام کرد: این بانک ساختار خوبی دارد که با رفع تحریم‌ها به سرعت احیا می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل بانک ملی اعلام کرد: این بانک ساختار خوبی دارد که با رفع تحریم‌ها به سرعت احیا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نقدینه، عبدالناصر همتی سود بانک ملی را در سال 93 حدود 70 میلیارد تومان دانست و تاکید کرد که این سود کاملا واقعی است. وی گفت: به‌عنوان یک استاد دانشگاه، می‌گویم که هیچ احتیاجی به حساب سازی در صورت‌های بانک ملی وجود ندارد؛ زیرا این بانک از وضعیت خوبی برخوردار است.


همتی با بیان اینکه بانکداری الکترونیک بانک ملی دارای مشکلاتی است، گفت: «اینترنت بانک»، «موبایل بانک» و «سیستم‌پوز» بانک ملی دارای نقاط ضعفی است که نیازمند اصلاح ساختار اساسی است.

 

رئیس هیات‌مدیره بانک ملی اذعان داشت که بانک ملی باید عقب ماندگی خود را در شبکه فناوری آی‌تی، جبران و اصلاح کند و افزود: اگر این معضلات به پایان برسد بانک ملی به سراغ خلق ابزارهای جدید هم خواهد رفت.

 

مدیرعامل بانک ملی با بیان اینکه دولت قبلی در تصمیمات بانک مرکزی دخالت‌های جدی داشت، اظهار کرد: هم‌اکنون دخالت‌های دولت در بانک مرکزی خیلی کمتر شده است. وی با بیان اینکه در شرایط کنونی، دخالت‌های حادی از ناحیه دولت، در تصمیمات بانک مرکزی رخ نمی‌دهد، درباره استقلال بانک مرکزی هم، به خبرگزاری نسیم اظهار داشت که استقلال با مفهوم عام آن بسیار آرمان‌گرایانه است به‌عبارت دیگر وقتی کل دنیا، ایران را تحریم کرده است، نمی‌توان انتظار داشت که دولت کاری به منابع بانک مرکزی نداشته باشد؛ بنابراین در برخی مواقع دولت مجبور است از بانک مرکزی کمک بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد