درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 10:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17859صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 تیر 1394 - 11:57
دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه، مرکز آموزش های دیپلماتیک
کارگاه روانشناسی مذاکرات برگزار می شود
مذاکرات در حوزه ها و سطوح متفاوتی انجام می گیرد، با توجه به حوزه های مختلف، مذاکره به دنبال حل و فصل اختلافات در سطوح خانواده، شرکت ها، نهادهای دولتی و غیردولتی و بین دولت ها است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، کارگاه روانشناسی مذاکرات در تاریخ  26 و 27 مرداد ماه با اعطای گواهینامه معتبر برگزار می شود.

مذاکرات در حوزه ها و سطوح متفاوتی انجام می گیرد، با توجه به حوزه های مختلف، مذاکره به دنبال حل و فصل اختلافات در سطوح خانواده، شرکت ها، نهادهای دولتی و غیردولتی و بین دولتها است. شما با شرکت در این کارگاه با تکنیک های برقراری ارتباط موثر، اعتماد سازی، شیوه های متقاعد سازی و با انجام تمرین های عملی، مهارت های اولیه لازم را در انجام مذاکره به دست می آورید.

 

عناوین دوره

مذاکره و مفهوم آن، فنون مذاکره

اهمیت روابط انسانی در مذاکرات

کانالهای ارتباطی، ارتباطات کلامی

ارتباطات غیر کلامی (شامل زبان بدن و لحن صدا)، فنون برقراری ارتباط موثر

تکنیک های اعمال نفوذ و متقاعد سازی، درک مواضع مذاکره کنندگان

راه های رسیدن به توافق

 

استاد: جناب آقای دکتر رحمانی

 

اولویت ثبت نام با افرادی است که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند.

هزینه شرکت در دوره 000/500/2 ریال می باشد.

مهلت ثبت نام تا تاریخ 24/5/94 می باشد.

شماره کارت جهت واریز وجه: 6037997139659099 به نام محمدحسن شیخ الاسلامی- محمدصادق طوری

لطفاً تصویر رسید واریز وجه را به شماره فاکس 22802747 و یا به نشانی رایانامه dtc@sir.ac.ir ارسال نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22832991 تماس حاصل فرمایید.

جهت دریافت فرم ثبت نام به سایت www.sir.ac.ir  مراجعه نمایید.

 

منبع: www.sir.ac.ir

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد