درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:46   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17847صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 تیر 1394 - 14:34
شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی قرچک تشکیل می شود
فرماندار شهرستان قرچک در دیدار با جمعی از خبرنگاران شرق و جنوب شرق استان تهران گفت: شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرستان قرچک تشکیل می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دیدار جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شرق و جنوب شرق استان تهران با مسعود مرسل پور فرماندار جدید شهرستان قرچک و اعلام حمایت این قشر فرهیخته در پیشبرد اهداف منطقه .

فرماندار قرچک در این دیدار صمیمی  با اشاره به نقش رسانه ها در اگاه سازی مردم اظهارکرد: خبرنگاران و رسانه های گروهی می توانند با ایفای نقش مهم خود در رشد و تعالی کشور و شهرستان قرچک عمل کنند .

وی افزود: رسانه‌ها نقش کلیدی و تأثیرگذاری در رشد و پیشرفت شهرستان قرچک  خواهند داشت و باید رسانه‌ها از نهادهای  و ادارات دولتی  نسبت به اجرای وعده ها و عملکرد انها  مطالبه کنند و از آن‌ها بخواهند که رهنمودها و مطالبات رهبری در حوزه خدمت به مردم  را محقق سازند.

وی تاکید کرد: انتظار داریم  رسانه های شهرستان قرچک و منطقه جنوب شرق استان تهران در کنار انعکاس نقاط قوت دولت در شهرستان انتقادات و پیشنهادات رسانه ای خود را به مسئولان اعلام کنند و دولت تدبیر و امید  نیز از  انتقادات سازنده استقبال خواهد کرد.

مرسل پور تصریح کرد: به عنوان فرماندار قرچک در حوزه اطلاع رسانی اولین اقدام خود را تشکیل شورای روابط عمومی های  ادارات شهرستان قرچک با هدف ساماندهی و یکپارچه سازی  اطلاع رسانی اقدامات دولت  انجام  خواهم داد .

وی با اشاره به ضرورت  نگاه رسانه ها به اینده شهرستان قرچک گفت: نباید چندان  به گذشته و اقدامات مسئولان برگشت و باید با همفکری و همدلی مشکلات  فعلی قرچک را رفع کرد  و در این راستا رسانه ها هم باید به وظیفه ذاتی خودشان عمل کنند.

گفتنی است، در  این دیدار جمعی از خبرنگاران شرق و جنوب شرق استان تهران ضمن خوش امدگویی به فرماندار قرچک و ارزوی موفقیت وی، به بیان نقاط قوت و ضعف شهرستان قرچک ، مشکلات مردم در حوزه راه های ارتباطی و بهداشتی درمانی اشاره کردند و پیشنهاداتی برای رفع این مشکلات ارائه کردند .

در این دیدار حسین ابویسانی مدیر روابط عمومی فرمانداری، علی سعیدی سرپرست روزنامه جام جم شرق استان تهران، خانم غلامی از روزنامه ندای ولایت، پژمان منصوری مدیر اجرایی روزنامه ادبیان، علیرضا فرجی خبرنگار هفته نامه سر افرازان ، توحید عظیمی خبرنگار خبرگزاری اریا ، مصطفی هدایی خبرنگار خبرگزاری فارس، بابک براتی خبرنگار روزنامه سایه ، غلامرضا فرجیان سرپرست روزنامه کار و کارگر در شرق استان تهران ، علیرضا مهدیزاده  مدیر مسئول سایت راوی امروز، ابوفیاض حیدی روزنامه اطلاعات و رضا دهقان خبرنگار خبرگزاری تسنیم و سایت ورامین پرس  حضور داشتند .

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد