درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 01:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17826صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 تیر 1394 - 15:03
ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍﻫﺪﺍﺭﯼ و حمل و نقل جاده‌ای:
آموزش مقطعی، راه حل ارتقای روابط‌عمومی نیست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍﻫﺪﺍﺭﯼ و حمل و نقل جاده‌ای حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی را متضمن فراگیر شدن علم و هنر روابط‌عمومی و ارتقای جایگاه این نهاد مهم ارتباطی در سازمان‌ها دانست.
  

آموزش مقطعی، راه حل ارتقای روابط‌عمومی نیست

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ناصر رزاق‌منش که به مناسبت در پیش بودن سومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی و در دیدار با سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری کنفرانس سخن می‌گفت افزود: مهم‌ترین مانع پیشرفت و تعالی روابط‌عمومی در ایران، عدم توجه به موضوع آموزش است.

رزاق‌منش با اشاره به اینکه آموزش مقطعی، راه حل ارتقای روابط‌عمومی نیست افزود: نیازمند آموزش مستمر، به روز و سطح‌بندی شده هستیم.

ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍﻫﺪﺍﺭﯼ و حمل و نقل جاده‌ای به دستاوردهای مهم روابط‌عمومی در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: اگر پیشرفت ناشی از تحولات تکنولوپیک با آموزش دقیق و همه‌جانبه روبرو بود قطعاً توفیقات بیشتری نصیب روابط‌عمومی می‌شد.

در این دیدار سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با اشاره به تاریخچه روابط‌عمومی در ایران گفت: به نظرم تاریخ 60 ساله روابط‌عمومی در ایران، هیچگاه آماده جهش در کارکردها و تأثیرگذاری در عملکرد سازمان‌ها نظیر آنچه امروز امکانپذیر می‌باشد نبوده است.

وی به فناوری‌های نوین و تأثیر آن‌ها بر کارکردهای روابط‌عمومی اشاره کرد و افزود: موبایل‌های هوشمند روابط‌عمومی همراه را معنا کرده‌اند.

علی شوقی بنام دبیر کنفرانس نیز گفت: روابط‌عمومی حرفه‌ای و حضور موثر در رسانه‌های اجتماعی، روابط‌عمومی حرفه‌ای و اصول و فنون مذاکره، روانشانسی مثبت نگر و روابط‌عمومی حرفه‌ای و روابط‌عمومی حرفه‌ای و باز طراحی برند عناوین کارگاه‌هایی هستند که در این کنفرانس برگزار خواهند شد.

علاقمندان به حضور در این کنفرانس می‌توانند فرم فراخوان را از سایت www.i-pr.ir تهیه یا با شماره‌های 88807453-88898326 تماس حاصل نمایند.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد