درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:11   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17826صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 29 تیر 1394 - 15:39
ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍﻫﺪﺍﺭﯼ و حمل و نقل جاده‌ای:
آموزش مقطعی، راه حل ارتقای روابط‌عمومی نیست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍﻫﺪﺍﺭﯼ و حمل و نقل جاده‌ای حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی را متضمن فراگیر شدن علم و هنر روابط‌عمومی و ارتقای جایگاه این نهاد مهم ارتباطی در سازمان‌ها دانست.
  

آموزش مقطعی، راه حل ارتقای روابط‌عمومی نیست

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ناصر رزاق‌منش که به مناسبت در پیش بودن سومین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط‌عمومی و در دیدار با سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری کنفرانس سخن می‌گفت افزود: مهم‌ترین مانع پیشرفت و تعالی روابط‌عمومی در ایران، عدم توجه به موضوع آموزش است.

رزاق‌منش با اشاره به اینکه آموزش مقطعی، راه حل ارتقای روابط‌عمومی نیست افزود: نیازمند آموزش مستمر، به روز و سطح‌بندی شده هستیم.

ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻞ ﺭﻭﺍﺑﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍﻫﺪﺍﺭﯼ و حمل و نقل جاده‌ای به دستاوردهای مهم روابط‌عمومی در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: اگر پیشرفت ناشی از تحولات تکنولوپیک با آموزش دقیق و همه‌جانبه روبرو بود قطعاً توفیقات بیشتری نصیب روابط‌عمومی می‌شد.

در این دیدار سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری سومین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با اشاره به تاریخچه روابط‌عمومی در ایران گفت: به نظرم تاریخ 60 ساله روابط‌عمومی در ایران، هیچگاه آماده جهش در کارکردها و تأثیرگذاری در عملکرد سازمان‌ها نظیر آنچه امروز امکانپذیر می‌باشد نبوده است.

وی به فناوری‌های نوین و تأثیر آن‌ها بر کارکردهای روابط‌عمومی اشاره کرد و افزود: موبایل‌های هوشمند روابط‌عمومی همراه را معنا کرده‌اند.

علی شوقی بنام دبیر کنفرانس نیز گفت: روابط‌عمومی حرفه‌ای و حضور موثر در رسانه‌های اجتماعی، روابط‌عمومی حرفه‌ای و اصول و فنون مذاکره، روانشانسی مثبت نگر و روابط‌عمومی حرفه‌ای و روابط‌عمومی حرفه‌ای و باز طراحی برند عناوین کارگاه‌هایی هستند که در این کنفرانس برگزار خواهند شد.

علاقمندان به حضور در این کنفرانس می‌توانند فرم فراخوان را از سایت www.i-pr.ir تهیه یا با شماره‌های 88807453-88898326 تماس حاصل نمایند.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد