درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17790صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 تیر 1394 - 11:58
نقش روابط عمومی ها در مدیریت بهینه مصرف برق
نشست هم اندیشی نقش روابط عمومی ها در مدیریت بهینه مصرف برق، با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری و جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرائی در شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با تبیین رسالت خطیر روابط عمومی ها در سازمان گفت: روابط عمومی ها تامین نیازهای اطلاعاتی درون و بیرون سازمانی و تبادل بین اطلاعات این دو نیاز را رفع می کنند.

مهندس سیدمحمد موسوی زاده با بیان این که روابط عمومی ها نقش آینده پژوهی دارند افزود: روابط عمومی ها با علم و هنری که دارند در سازمان آینده نگری کرده و با بهره گیری از فرآیندهای آینده پژوهی یا تاریخی و روند آیتمی، برنامه ریزی لازم را برای تحلیل آینده وضعیت سازمان خواهند داشت.

وی با اشاره به این که هم اینک بیش از 350 هزار مشترک برق در استان سمنان وجود دارد یادآور شد: ترکیب مصرف انرژی استان به سمت تولید است و نسبت به میانگین کشوری، 21 درصد صرف فعالیتهای صنعت و کشاورزی می شود، استان سمنان یکی از بهترین استان ها به لحاظ بهره وری صنعت برق است.

مهندس موسوی زاده با اعلام این که تولید برق آلایندگی داشته و انرژی مصرفی قابل بازیافت نیست اظهار داشت: رفیع ترین جایگاه رسانه ای هر دستگاه اجرائی، روابط عمومی است و اطلاع رسانی در زمینه استفاده صحیح از حاملهای انرژی توسط روابط عمومی ها، نقش کلیدی و اثرگذار در مدیریت بهینه مصرف دارد.

وی با تشریح اقدامات و فعالیتهای مدیریت مصرف در زمینه های مختلف که توسط شرکت توزیع برق استان به انجام رسیده تصریح کرد: تشویق و ترغیب و حساس نمودن همکاران در زمینه رعایت صرفه جوئی، بهره گیری از ظرفیت و ابزارهای روابط عمومی جهت اطلاع رسانی اصلاح الگوی مصرف، پیگیری مستمر از مسئول انرژی ساختمان اداری برای استمرار فعالیتهای مربوط به مدیریت مصرف انرژی الکتریکی و پیگیری جهت برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی با موضوع انرژی های تجدیدپذیر و راهکارهای بهینه سازی مصرف از جمله انتظارات این شرکت از روابط عمومی دستگاه های اجرائی است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان نیز در این نشست بیان داشت: نقش مهم و رسالتی که روابط عمومی ها دارند، در فرهنگ سازی بسیار مهم و کلیدی است.

ایرج کارخائی با عنوان این که روابط عمومی ها در عرصه های مختلف یک الگو هستند گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرائی به عنوان یک محور و الگو، تذکرات لازم را درزمینه مدیریت بهینه مصرف ارائه نمایند.

وی اظهار داشت: روابط عمومی ها با توجه به تعامل و ارتباط بسیار مناسبی که با رسانه ها دارند، می توانند از این ظرفیت ارزشمند بهره گیری نموده و درفرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی در شناساندن مصرف صحیح، فرهنگ موجود جامعه در بخش مصرف را اصلاح کنند

مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان با تاکید براین که می باید فرهنگ مصرف بی رویه را با تبلیغ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تغییر دهیم افزود: در این زمینه می بایست به گونه ای فرهنگ سازی شود که مصرف درست از برق را به عنوان یک ارزش در جامعه گسترش داده و مصرف ناصحیح را یک ضد ارزش معرفی نمائیم.وی با اعلام این که 120 دستگاه اجرائی در استان وجود دارد یادآور شد: انتظار از روابط عمومی ها این است که بتوانیم وظیفه و رسالتی که به عهده روابط عمومی ها است را با ایجاد یک بستر تبلیغی و اطلاع رسانی مناسب و راهکارهای عملیاتی در زمینه مدیریت مصرف در دستگاه های اجرائی به نحو مطلوبی اجرائی نمائیم.

ایرج کارخائی خاطر نشان ساخت: در این نشست آمادگی خود را به عنوان سربازان عرصه اطلاع رسانی اعلام نموده تا همراه و همدل برای اصلاح الگوی مصرف انجام وظیفه نمائیم

وی تصریح کرد: میثاق نامه اصلاح الگوی مصرف و کاهش شدت انرژی از سوی استاندار و مدیران دستگاه های اجرائی عضو کارگروه اصلاح الگوی مصرف امضاء شده و روابط عمومی دستگاه های اجرائی نیز می باید در راستای عملیاتی کردن آن نقش آفرینی نمایند

گفتنی است؛ برگزاری نشست های آتی در زمینه مدیریت بهینه مصرف برق، تشکیل کارگاه های آموزشی برای تعرفه های مختلف برق، ارزیابی قبوض برق مصرفی دستگاه های اجرائی برای شناسائی ادارات کم مصرف، تعیین شعار واحد در بخش انرژی برای اطلاع رسانی، ایجاد مرکز مشاوره مصرف بهینه انرژی، تدوین برنامه سالیانه جهت تعیین انتظارات از روابط عمومی ها، استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی استان برای ترویج مدیریت مصرف، تبیین موارد مرتبط با مدیریت مصرف با بهره مندی از آموزه های دینی در همایش های مختلف، به عنوان پیشنهادهائی است که توسط مدیران روابط عمومی شرکت کننده در این نشست ارائه شد.

منبع: برق نیوز

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد