درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 07:40   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17769صفحه نخست » سه شنبه، 23 تیر 1394 - 09:35
نظریه های انتقادی رسانه های جمعی کتاب شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-کتاب نظریه های انتقادی رسانه های جمعی؛ پس از این و هم اکنون، نوشته پاول تایلور و جان هاریس، توسط انتشارات مک گراو هیل منتشر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-کتاب نظریه های انتقادی رسانه های جمعی؛ پس از این و هم اکنون، نوشته پاول تایلور و جان هاریس، توسط انتشارات مک گراو هیل منتشر شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از ایرنا؛ این کتاب به بررسی مقالات مهم نظریه پردازان حوزه انتقادی نظیر بنیامین، کراکوی، آدرنو، مک لوهان و دبور می پردازد،
 
 این مجموعه مقالات با رهیافت انتقادی به بررسی رسانه های جمعی می پردازد.
 
 کتاب نظریه های انتقادی رسانه های جمعی؛ پس از این و هم اکنون» دارای دو بخش و ۸ فصل و یک مقدمه است.
 
 در بخش اول کتاب با عنوان «پس از این» موضوعاتی چون رساله اثر هنری والتر بنیامین، مقاله تزیین توده زیگفرید کراکوئ، صنعت فرهنگی تئودو آدرنو، فهم رسانه مارشال مک لوهان و مقاله جامعه نمایش گی دبور به چشم می خورد.
 
 بنابر اعلام دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در بخش دوم با عنوان «هم اکنون» می خوانیم: فرهنگ شهرت، تلویزیون مبتذل: دموکراتیزه کردن شهرت، سیاست های مبتذلانه: مستهجن به عنوان صحنه آرایی.
 
 نتیجه گیری پایان بخش کتاب نظریه های انتقادی رسانه های جمعی: پس از این و هم اکنون است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد