درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 01:02   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17711صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 20 تیر 1394 - 10:33
عملکرد روابط عمومی های شهرداری کرج در حوزه اخبار و اطلاع رسانی رصد شد
طی فرایندی از سوی روابط عمومی ستاد مرکزی شهرداری کرج، عملکرد روابط عمومی مناطق و سازمانهای تابعه مدیریت شهری در حوزه انعکاس اخبار و عملکرد سازمانی مورد تحلیل و تجزیه قرار گرفت که در نهایت سازمان پارکها و منطقه 9 شهرداری این کلانشهر در جایگاه برتر قرار گرفتند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، طی فرایندی از سوی روابط عمومی ستاد مرکزی شهرداری کرج، عملکرد روابط عمومی مناطق و سازمانهای تابعه مدیریت شهری در حوزه انعکاس اخبار و عملکرد سازمانی مورد تحلیل و تجزیه قرار گرفت که در نهایت سازمان پارکها و منطقه 9 شهرداری این کلانشهر در جایگاه برتر قرار گرفتند.
طبق روال گذشته از سوی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج، آمار تعداد اخبار ارسالی و منتشر شده از تمامی سازمانهای تابعه مدیریت شهری در پایگاه خبری ارزیابی شد.

با توجه به رصد اخبار واصله و منتشر شده از سازمانها و مناطق تابعه در مجموعه «پایگاه خبری مدیری شهری کرج» از ابتدای سال جاری تاکنون، روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج با تفاوت چشمگیری توانست در رتبه اول قرار گیرد.

همچنین در حوزه اخبار مناطق 12 گانه نیز روابط عمومی منطقه 9 شهرداری با ارایه عملکرد مطلوب در حوزه اطلاع رسانی در رتبه نخست قرار گرفت.

سازمان پارکها با 79 امتیاز در رتبه اول، سازمان زیباسازی با 24 امتیاز در رتبه دوم و سازمان های عمران و نوسازی و فرهنگی، ورزشی و اجتماعی هریک با 22 امتیاز به صورت مشترک در رتبه سوم جای گرفتند.

در حوزه اخبار مناطق تابعه نیز مناطق 9، 5 و 4 شهرداری کرج به ترتیب با کسب 44، 28 و 23 امتیاز به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و پس از آنها مناطق 11، 10 و 2 شهرداری این کلانشهر رتبه های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

یادآور می شود این ارزیابی مربوط به 3 ماهه نخست سال جاری است و این تحلیل و تجزیه عملکردی هر 3 ماه یکبار صورت گرفته و نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

 همچنین آمار و اعداد فوق عملکرد بهتر سازمان ها بویژه سازمان پارکها و فضای سبز در بحث اطلاع رسانی را متذکر می شود که در مجموع اخبار منتشره از سازمانها و مناطق تابعه در پایگاه خبری نیز این سازمان با کسب 79 امتیاز در جایگاه برتر و اول ایستاده است.

 

منبع: سپیدار

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد