درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 13:21   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17704صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 26 فروردین 1395 - 12:54
دایرکتوری کارگزار روابط عمومی؛ راهنمای روابط عمومی های کشور
"دایرکتوری کارگزار روابط عمومی" توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد. فهرست اطلاعات تماس روابط عمومی های نهادهای انقلاب اسلامی، وزارتخانه ها، سازمان های بزرگ، دانشگاه ها و تعدادی از شرکت های معظم دولتی و خصوصی در کنار مشخصات مدیران، تلفن، نمابر، پست الکترونیک، نشانی اینترنتی و نشانی پستی از جمله بخش های اصلی این کتاب است که می تواند راهنمای مفیدی باشد برای همه کسانی که در حوزه کسب و کار مشغول به فعالیت هستند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "دایرکتوری کارگزار روابط عمومی" (راهنمای ارتباطی روابط عمومی های کشور) در 460 صفحه در اندازه رحلی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

به گزارش شارا، فهرست اطلاعات تماس روابط عمومی های نهادهای انقلاب اسلامی، وزارتخانه ها، سازمان های بزرگ، دانشگاه ها و تعدادی از شرکت های معظم دولتی و خصوصی در کنار مشخصات مدیران، تلفن، نمابر، پست الکترونیک، نشانی اینترنتی و نشانی پستی از جمله بخش های اصلی این کتاب است که می تواند راهنمای مفیدی باشد برای همه کسانی که در حوزه کسب و کار مشغول به فعالیت هستند.

 

بنابراین گزارش، این کتاب مشتمل بر مشخصات شش هزار واحد روابط عمومی است.


در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: دایرکتوری یکی از ابزار های مرجع برای دسترسی آسان به فهرست تماس گروهی از افراد و سازمان ها در حوزه های مختلف است. طرح "دایرکتوری کارگزار روابط عمومی" برای ارایه فهرست اطلاعات تماس روابط عمومی های نهادهای انقلاب اسلامی، وزارتخانه ها، سازمان های بزرگ، دانشگاه ها و تعدادی از شرکت های معظم دولتی و خصوصی در کنار مشخصات مدیران، تلفن، نمابر، پست الکترونیک، نشانی اینترنتی و نشانی پستی، کار بدیعی است که برای نخستین بار توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود.

تهیه چنین راهنمایی در حوزه وسیع روابط عمومی دارای فواید زیادی بوده که از جمله ی آن می توان به شیوه طبقه بندی و ارایه اطلاعات -که بسیار مهم هم می باشد- اشاره کرد. هدف از نگارش یک راهنما کمک به خواننده در انجام سریع یک کار است، بنابراین طبقه بندی اطلاعات در این کتاب به گونه ای است که می توانید به سرعت و راحتی اطلاعات مورد نیازتان را پیدا نمایید. همچنین طبقه بندی مناسب اطلاعات با توجه به ماهیت و نوع اطلاعات و قرار دادن آن در زیر عناوین مناسب به خواننده در استفاده و پیدا کردن اطلاعات مورد نیازش کمک بسزایی می نماید.
 

تهیه این کتاب برای علاقمندان در دفتر انتشارات کارگزار روابط عمومی و با شماره تلفن 88617576 امکان پذیر است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد