درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17660صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 18 تیر 1394 - 11:16
شکل گیری نظام جامع روابط عمومی در کشور
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌ شرقی انگیزه و خلاقیت را از مهم ترین ارکان مسوولیت روابط عمومی عنوان کرد و گفت: ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در کشور نیازمند یک عزم جدی و ملی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌ شرقی انگیزه و خلاقیت را از مهم ترین ارکان مسوولیت روابط عمومی عنوان کرد و گفت: ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در کشور نیازمند یک عزم جدی و ملی است.


به گزارش شارا، جواد آهنگری در همایش مدیران روابط عمومی آذربایجان‌ شرقی اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی و حمایت دست اندرکاران امر در بخش اطلاع‌رسانی دولت و با همکاری اساتید دانشگاهی و دیگر صاحب نظران، نظام روابط عمومی در ایران شکل بگیرد و شاهد شکل گیری نظام جامع روابط عمومی در کشور باشیم.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت های موثر روابط عمومی‌ دستگاههای اجرایی و نهادهای مختلف باید در تمام ابعاد و وجوه در بیان عملکرد دولت و بیان پتانسیل های استان اقدام کنیم.

سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در بخشی از سخنان خود بر ضرورت افزایش تعامل مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: مدیران روابط عمومی با افزایش تعامل خود می توانند بیش از پیش در بیان ظرفیت های استان در تمامی حوزه ها نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به دغدغه های استاندار آذربایجان شرقی در بهره گیری از نظرات علمی و کارشناسی در توسعه استان که به صورت سه درخواست اساسی از جامعه دانشگاهی مطرح نموده است، گفت: پیگیری این درخواست ها از جانب روابط عمومی ها، مهم بوده و روابط عمومی ها با همکاری سازمان های متبوع، باید در این خصوص اهتمام کنند.

آهنگری خاطرنشان کرد: برگزاری دوره ای جلسات هیات رییسه روابط عمومی‌های استان به صورت ابتکاری در دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی افزود: تهیه بانک اطلاعاتی روابط عمومی‌های استان مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم با هم افزایی و همگرایی برای برنامه‌های روابط عمومی‌ها موفق عمل کنیم.

آهنگری تاکید کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند با برنامه‌های علمی و عملی و مطرح کردن ایده‌ها و طرح‌های نو در ارتباط با عملکرد سازمان‌های مختلف، بستر مناسبی را برای تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری فراهم کنند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان افزود: فرهنگ‌سازی و ایجاد آرامش و امید در جامعه، انعکاس اخبار دقیق، صحیح و به هنگام و تعامل با رسانه‌ها از دیگر اقداماتی است که روابط عمومی‌ها باید در این راستا انجام دهند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی در ادامه به بیان عملکرد یکساله این شورا پرداخت و خاطرنشان کرد: حضور اکثریت مدیران و روسای روابط عمومی ، آن هم در ماه رمضان و شب‌های قدر در همایش روابط عمومی ها نشان از عمق علاقه کارگزاران روابط عمومی به مقوله ارتقای جایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری و احساس مسوولیت فراوان، با بسیج سازوکارهای مختلف، هم افزایی مناسبی را در میان روابط عمومی دستگاه های مختلف اداری فراهم آوریم.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد