درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17651صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 تیر 1394 - 13:59
شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان آذربایجان شرقی هیات رییسه جدید خود را شناخت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اعضای جدید هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اعضای جدید هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی عصر روز دوشنبه در سالن جمهوری اسلامی تبریز گرد هم آمدند تا از بین 17 نامزد، هفت نفر را به عنوان عضو اصلی و یک نفر را به عنوان بازرس هیات رییسه انتخاب کنند.

در این همایش، نامزدهای عضویت در هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداختند و سپس رای‌گیری از اعضای حاضر در جلسه انجام شد.

هیاتی مرکب از پیشکسوتان و متخصصان حوزه روابط عمومی کار نظارت بر روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا را بر عهده داشتند.

بر اساس شمارش آرا، آقایان مختار خوش‌پیمان مدیر روابط عمومی منطقه آزاد ارس با 52 رای، اسد بابایی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان با 50 رای، حسن اسدزاده شهیر مدیر روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان با 48 رای، محمدحسین نورالهی مدیر روابط عمومی بانک رفاه استان با 46 رای، امیر کریم‌زاد شریفی مدیر روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان با 44 رای، سیدعلی موسوی مدیر روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان با 42 رای و محمود زرین مدیر روابط عمومی فرمانداری میانه با 38 رای به عنوان اعضای اصلی و یعقوب جوادی جاوید مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان با 36 رای به عنوان بازرس هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی برگزیده شدند.

همچنین محمدرضا عزیزپور مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان، محمدرضا بخشعلی‌زاده مدیر روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز و داود قاسم‌زاده مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان به عنوان اعضای علی‌البدل و هادی جبارپور خورشیدی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، شورایی حرفه‌‌ای و تخصصی است که به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری به وظایف خود عمل می‌کند.

دانش‌افزایی مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های سطح استان، افزایش کارآمدی روابط عمومی‌های سازمان‌های دولتی در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم و نیز کمک به تحقق اهداف توسعه ملی، ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمان، شناسایی نیروهای کارآمد جهت پذیرش مسوولیت روابط عمومی در استان و تدوین چارچوب روش‌های مناسب و هماهنگ اطلاع‌رسانی، نظرسنجی، ارتباطات مردمی و تبلیغات با تاکید بر شیوه‌های نوین از جمله وظایف قانونی این شوراست.

شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان همچنین دارای چهار کمیته اجرایی شامل کمیته ارتباطات، کمیته آموزش و پژوهش، کمیته اجرایی و پشتیبانی و کمیته فرهنگی است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد