درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 23:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17633صفحه نخست » سه شنبه، 16 تیر 1394 - 10:08
کنفرانس مجمع مدیران جهانی برگزار می شود
مجمع مدیران جهانی یک رویداد منحصربفرد بین المللی به منظور تعامل، هم اندیشی و هم افزایی مدیران برجسته سازمان ها، صنایع، شرکت ها و صاحب نظران حوزه های کلیدی مدیریت و کسب و کار است و شهر استانبول ترکیه میزبان اولین دوره برگزاری این رویداد جهانی در روز 27 جولای (5 مرداد) سال جاری خواهد بود.
  

کنفرانس مجمع مدیران جهانی برگزار می شود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مجمع مدیران جهانی یک رویداد منحصربفرد بین المللی به منظور تعامل، هم اندیشی و هم افزایی مدیران برجسته سازمان ها، صنایع، شرکت ها و صاحب نظران حوزه های کلیدی مدیریت و کسب و کار است و شهر استانبول ترکیه میزبان اولین دوره برگزاری این رویداد جهانی در روز 27 جولای (5 مرداد) سال جاری خواهد بود.
این رویداد جهانی فرصتی است که در آن شرکت کنندگان با آخرین رویکردها و دستاوردهای علمی و کاربردی در حوزه های مختلف توسعه و تعالی کسب و کار، مدیریت، ارتقاء بهره وری سازمان ها و جدیدترین متدولوژی ها و روش های سودمند و کارآمد بطور ملموس آشنا می گردند.

 

اهداف مجمع مدیران جهانی 
•    ایجاد بستری برای تعامل سازنده میان مدیران و فعالان اقتصادی در سطح دنیا
•    انتقال یافته ها، دستاوردها و تجربیات علمی و کاربردی در حوزه های کلیدی مدیریت و کسب و کار
•    آشنایی مدیران و کارشناسان ارشد سازمان ها و شرکت ها با جدیدترین رویکردها و روش ها
•    فراهم سازی فرصت همکاری های مشترک میان سازمان ها و شرکت های بین المللی
•    ارتقاء سطح علمی و مهارتی مدیران و فعالان اقتصادی و صنعتی
•    ایجاد فرصت مناسب برای بهره مندی مدیران و فعالان اقتصادی و صنعتی از مشاوره مدیران و مشاوران برجسته بین المللی
•    شناسایی استعدادها و ایده های نوین مدیریتی در حوزه های کلیدی کسب و کار
 

آنچه در این رویداد خواهید آموخت
•    راهکارهای کاربردی جهت استفاده موثر از نقش مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی در توسعه و تعالی کسب و کار
•    راهبردها و راهکارهای برون رفت از دوران رکود
•    راهبردها و راهکارهای خلق و ارائه مزایای رقابتی پایدار
•    راهبردها و راهکارهای اجرایی هوشمندی کسب و کار در سازمان های کوچک و متوسط
•    مولفه ها و عوامل رشد و توسعه در سازمان های امروزی
•    توسعه سرمایه های انسانی و توانمندسازی نیروی کار در محیط کسب و کار امروزی
•    راهبردها و راهکارهای رشد و سودآوری پایدار (Sustainable Growth & Profitability)
•   
راهکارها و راهبردهای بهینه سازی و کاهش پایدار هزینه های کسب و کار (Sustainable Cost Transformations)
•   
بازاریابی و برندسازی تجربه محور (Exprience Oriented Marketing & Branding)
•   
راهبردها و راهکارهای توسعه بازار در محیط کسب و کار امروز

 

منبع: سایت خبری مجمع مدیران جهانی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد