درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 00:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17593صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 14 تیر 1394 - 06:54
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران:
روابط عمومی را ضامن پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی در سازمان می دانیم
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: روابط عمومی را ضامن پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی در سازمان می دانیم و در جهت حفظ تکریم و منزلت مردم، نسبت به پاسخگویی سازمان تلاش خواهیم کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در تعهد و پاسخگویی به جامعه و مخاطبین گفت: موفقیت نظام سلامت در کشور با پاسخگویی به جامعه و احساس مسئولیت در قبال آن حاصل می شود.


دکتر مجید اکبری گفت: اعتقاد ما در روابط عمومی این است که در قبال جامعه مسئولیم، و باید پاسخگوی جامعه مخاطبان خود باشیم. وی تصریح کرد: با توجه به مسئولیت اجتماعی خود برای تحقق آرمان های سازمان، از تمام پتانسیل های سازمان برای فراهم ساختن محیط دارای امنیت و آرامش بهره گیریم. آرامشی که در قبال انجام وظیفه و تعهد اخلاقی و ایجاد رضایت ذی‏نفعان اعم از جامعه، کارکنان، تأمین کنندگان و حتی رقبا را به دنبال خواهد داشت.


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: از این رو، روابط عمومی را ضامن پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی در سازمان می دانیم و در جهت حفظ تکریم و منزلت مردم، نسبت به پاسخگویی سازمان تلاش خواهیم کرد.


وی ادامه داد با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام‏گذاری شده است، برنامه ریزی های ما در روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، در این راستا خواهد بود

منبع: اعتبار

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد