شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی در تعهد و پاسخگویی به جامعه و مخاطبین گفت: موفقیت نظام سلامت در کشور با پاسخگویی به جامعه و احساس مسئولیت در قبال آن حاصل می شود.
دکتر مجید اکبری گفت: اعتقاد ما در روابط عمومی این است که در قبال جامعه مسئولیم، و باید پاسخگوی جامعه مخاطبان خود باشیم. وی تصریح کرد: با توجه به مسئولیت اجتماعی خود برای تحقق آرمان های سازمان، از تمام پتانسیل های سازمان برای فراهم ساختن محیط دارای امنیت و آرامش بهره گیریم. آرامشی که در قبال انجام وظیفه و تعهد اخلاقی و ایجاد رضایت ذینفعان اعم از جامعه، کارکنان، تأمین کنندگان و حتی رقبا را به دنبال خواهد داشت.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: از این رو، روابط عمومی را ضامن پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی در سازمان می دانیم و در جهت حفظ تکریم و منزلت مردم، نسبت به پاسخگویی سازمان تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است، برنامه ریزی های ما در روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، در این راستا خواهد بود.
منبع: اعتبار
|