درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 01:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17583صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 13 تیر 1394 - 08:16
لوح تقدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به مدیر عامل بانک صادرات اعطا شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ​لوح تقدیر و سپاس ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور به مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران اعطا شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ​لوح تقدیر و سپاس ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور به مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران اعطا شد.


به گزارش شارا از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در جلسه ای که با حضور معاون وزارتخانه ها و سازمان های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور و جمعی از مدیران این بانک برگزار شد، لوح تقدیر و سپاس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به دلیل خدمات ارزنده، موثر و همچنین اقدامات صورت گرفته در زمینه نهادینه شدن فرهنگ حسنه امر به معروف و نهی از منکر به مدیر عامل این بانک اهدا شد.


لـله گانی با اشاره به تلاش ها، اقدامات و حمایت های ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر کشور در احیای این فریضه الهی گفت: احیای فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر در بانک ها از اهمیت بالایی برخوردار و لازم است این فریضه در بانک ها بیش از سایر سازمان ها و نهادها مورد توجه قرار گیرد.


وی با توجه به گستردگی شعب و واحدهای بانک صادرات ایران اظهار داشت: برای احیای فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر در این بانک نیاز به تلاش مضاعف و همت والایی است تا مصوبات این شورا به طور کامل و به نحو شایسته اجرا شود و مورد استقبال همکاران قرار گیرد. همچنین لازم است از ابزار تشویق به عنوان اساسی ترین روش برای احیای این فریضه بهره برد.


لـله گانی در پایان با تأکید بر حمایت های لازم از سوی مدیران عالی بانک گفت: شورای امربه معروف و نهی ازمنکر بانک صادرات ایران خدمات و برنامه های خوبی را به اجرا گذاشته و بنده آماده هرگونه همکاری و حمایت از این شورا برای احیای این فریضه الهی هستم.


سید مهدی هاشمیان، معاون وزارتخانه ها و سازمان های ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر کشور نیز در این جلسه، ضمن تقدیر از اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر بانک صادرات ایران به تشریح وظایف این ستاد پرداخت و تأکید کرد: تشویق همکاران نظام بانکی تأثیر بسزایی در الگوسازی همکاران صدیق بانکی دارد و با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، همگانی کردن فرهنگ امربه معروف و نهی ازمنکر لازمه جامعه است و با توجه به اصل هشتم قانون اساسی و مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی بر سه محور اساسی فرهنگ سازی، الگوسازی و تشویق الگوها و رفتارسازی تأکید شده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد