درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 19:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17583صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 13 تیر 1394 - 08:16
لوح تقدیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به مدیر عامل بانک صادرات اعطا شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- ​لوح تقدیر و سپاس ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور به مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران اعطا شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ​لوح تقدیر و سپاس ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور به مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران اعطا شد.


به گزارش شارا از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در جلسه ای که با حضور معاون وزارتخانه ها و سازمان های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور و جمعی از مدیران این بانک برگزار شد، لوح تقدیر و سپاس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به دلیل خدمات ارزنده، موثر و همچنین اقدامات صورت گرفته در زمینه نهادینه شدن فرهنگ حسنه امر به معروف و نهی از منکر به مدیر عامل این بانک اهدا شد.


لـله گانی با اشاره به تلاش ها، اقدامات و حمایت های ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر کشور در احیای این فریضه الهی گفت: احیای فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر در بانک ها از اهمیت بالایی برخوردار و لازم است این فریضه در بانک ها بیش از سایر سازمان ها و نهادها مورد توجه قرار گیرد.


وی با توجه به گستردگی شعب و واحدهای بانک صادرات ایران اظهار داشت: برای احیای فریضه امربه معروف و نهی ازمنکر در این بانک نیاز به تلاش مضاعف و همت والایی است تا مصوبات این شورا به طور کامل و به نحو شایسته اجرا شود و مورد استقبال همکاران قرار گیرد. همچنین لازم است از ابزار تشویق به عنوان اساسی ترین روش برای احیای این فریضه بهره برد.


لـله گانی در پایان با تأکید بر حمایت های لازم از سوی مدیران عالی بانک گفت: شورای امربه معروف و نهی ازمنکر بانک صادرات ایران خدمات و برنامه های خوبی را به اجرا گذاشته و بنده آماده هرگونه همکاری و حمایت از این شورا برای احیای این فریضه الهی هستم.


سید مهدی هاشمیان، معاون وزارتخانه ها و سازمان های ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر کشور نیز در این جلسه، ضمن تقدیر از اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر بانک صادرات ایران به تشریح وظایف این ستاد پرداخت و تأکید کرد: تشویق همکاران نظام بانکی تأثیر بسزایی در الگوسازی همکاران صدیق بانکی دارد و با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، همگانی کردن فرهنگ امربه معروف و نهی ازمنکر لازمه جامعه است و با توجه به اصل هشتم قانون اساسی و مصوبات اخیر مجلس شورای اسلامی بر سه محور اساسی فرهنگ سازی، الگوسازی و تشویق الگوها و رفتارسازی تأکید شده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد