درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 16:09   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17568صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 12 تیر 1394 - 23:50
چهار مهارت یک مدیر خوب
گوش دادن با دقت، ایجاد انگیزه در کارکنان و ارایه بازخورد به طور منظم برخی از صلاحیت های کلیدی مدیران خوب برای گرفتن بهترین نتیجه از کارکنان و یک کسب و کار مولد است.
  

 کارشناسان می گویند مدیران باید چهار مهارت بسیار مهم برای حفظ کارکنان و اجرای یک کسب و کار سودآور داشته باشند:
 

1. گوش دادن
مهارت های ارتباطی برای مدیران خوب ضروری است، اما تعداد بسیار کمی از دوره های ارتباطی بر روی مهارت های گوش دادن تمرکز می کنند. مدیران خوب باید با دقت به صحبت ها و نظرات کارکنان خود گوش دهند و برقراری ارتباط مناسب با کارکنان سبب وفاداری بیشتر و به اشتراک گذاشتن نظرات و ایده ها در محل کار می شود.

2. اذعان به مهم بودن
"اذعان به مهم بودن" یک ابزار موثر برای مدیریت است. این موضوع در ارایه ایده های جدید و دریافت بازخورد منظم از کارکنان بسیار اثرگذار است. اگر کارکنان احساس کنند کاری که انجام می دهند مهم است، این امر کمک می کند تا آنها با انگیزه بیشتر به انجام کار بپردازند.


3. ایجاد انگیزه
توانایی ایجاد انگیزه در کارکنان بسیار مهم است. ایجاد انگیزه می تواند بسیار الهام بخش برای انجام کارهای بزرگتر باشد.

 

4. بازخوردگیری

باید زمانی برای بازخوردگیری عملکرد کارکنان در نظر گرفته شود. انجام درست کار، خلاقیت و نوآوری، وفاداری و داشتن انگیزه قوی در انجام کارها در ارزیابی‌ها می‌تواند بسیار مهم باشد. ارزیابی، به مدیران امکان می‌دهد تا وضعیت کسب و کار خود را ارزیابی کنند. مدیران خوب و کارآمد، فیدبک را غنیمتی برای اصلاح کارها قلمداد می‌کنند.

 

گوش دادن با دقت، ایجاد انگیزه در کارکنان و ارایه بازخورد به طور منظم برخی از صلاحیت های کلیدی مدیران خوب برای گرفتن بهترین نتیجه از کارکنان و یک کسب و کار مولد است.


مهدی باقریان

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد