درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 19:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17456صفحه نخست » جمعه، 5 تیر 1394 - 20:47
آشنایی با خبرگزاری مهر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خبرگزاری مهر به عنوان خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت رسمی خود را از سوم تیر ماه ۱۳۸۲ و به مدیرعاملی پرویز اسماعیلی آغاز کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خبرگزاری مهر به عنوان خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت رسمی خود را از سوم تیر ماه ۱۳۸۲ و به مدیرعاملی پرویز اسماعیلی آغاز کرد.

آغاز فعالیت آزمایشی خبرگزاری مهر به تاریخ ۱۸ اسفندماه ۸۱ برمی‌گردد که اولین خبر با مطلع «به گزارش خبرگزاری مهر» و با تیتر «ورود داروهای کدئین‌دار به کشورهای حوزه خلیج فارس ممنوع است» در نسخه آزمایشی خبرگزاری مهر منتشر شد.

فعالیت آزمایشی خبرگزاری مهر تا اردیبهشت ماه 1382 فقط برای اعضای داخل تحریریه قابل رویت بوده است؛ تا اینکه در ۲۹ اردیبهشت ماه ۸۲ مطابق با ۱۷ ربیع‌الاول سالروز ولادت رسول گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، به صورت آزمایشی بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت خبرگزاری مهر در تیر ماه ۸۲ و همزمان با روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی که مصادف با سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۰ بود، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و با مدیر عاملی پرویز اسماعیلی رسمیت پیدا کرد.

همزمان با نوروز ۱۳۸۳، خبرگزاری مهر جهت استفاده هر چه سریع‌تر و آسان‌تر مطبوعات کشور، نخستین تلکس خبری فارسی کشور را در شبکه جهانی اینترنت به نام تلکس اینترنتی مهر با آدرس www.mehrnews.ir راه‌اندازی کرد.

خبرگزاری مهر که از آغاز به دو زبان فارسی و انگلیسی اخبار خود را مخابره می‌کرد، بخش عربی را نیز در ۱۴دی ماه همان سال و همزمان با میلاد امام رضا (ع) فعال کرد.

خبرگزاری در برخی شهرهای اروپا، آمریکای جنوبی، ترکیه، شرق آسیا و در برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس دارای نمایندگان مرتبط خبری است و چهلمین عضو رسمی اتحادیه خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه «اوآنا» نیز است.

دفتر منطقه‎‌ای خبرگزاری مهر در جنوب شرق آسیا نیز با هدف پوشش مناسب و کامل‌تر اخبار کشورهای «آسه آن» و تقویت روابط و دیپلماسی عمومی کشورمان در شهریور ۸۹ همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور مقامات و رسانه‌های دو کشور در کوالالامپور پایتخت مالزی افتتاح شد.

خبرگزاری مهر همچنین در سال ۲۰۰۹ میزبان سی و یکمین اجلاس هیئت اجرائی اوآنا و پنجمین اجلاس گروه کارشناسی فنی در تهران شد و مبتکر تهیه پرچم اوآنا برای اولین بار بود.

با توجه به حضور بین‌المللی و فعالیت خبرگزاری مهر با شش زبان فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی، اردو، آلمانی، بسیاری از رسانه‌های خارجی ضمن اعلام آمادگی برای ایجاد دفاتر نمایندگی در منطقه مورد نظر برای تبادل اخبار و انعکاس وقایع مهم خبری دو کشور، اقدام به امضاء تفاهم‌نامه همکاری با خبرگزاری مهر کرده‌اند.

خبرگزاری‌های جیهان از ترکیه، سانا از سوریه، کیو دو از ژاپن، ای‌پی‌پی از پاکستان، ترند از آذربایجان، شین هوا از چین، آوا از افغانستان، مونتسامه از مغولستان، یونهاپ از کره جنوبی، برناما از مالزی، آنتارا از اندونزی، پی‌تی‌آی از هند، وی‌ان‌ای از ویتنام، پی‌آی‌ان از فیلیپین، پرنسا لاتینا از کوبا، ای‌اف‌ای از اسپانیا و نیوزیانا از زیمبابوه برخی از رسانه‌های مطرح جهان هستند که با «مهر» ارتباط رسانه‌ای فعال دارند.

موسسه خبرگزاری مهر در سال ۱۳۹۰ با ایجاد تغییرات ساختاری، فعالیت‌های خود را در سه معاونت خبر، فناوری اطلاعات و اجرایی و پشتیبانی متمرکز کرد که از این میان معاونت خبر به عنوان اصلی‌ترین حوزه فعالیت خبرگزاری در قالب سه اداره کل اخبار داخلی، اخبار خارجی و استان‌ها به تأمین محتوای خبری می‌پردازد.

خبرگزاری مهر در کنار چارچوب فعالیت رسانه‌ای مرسوم و به منظور ارائه خدمات خبری متناسب با نیازهای مخاطبان عام و در نظر گرفتن علاقمندی‌های نسل جدید، از ابتدای سال ۱۳۹۱ اقدام به راه‌اندازی مجله اینترنتی مهر کرد. «مجله مهر» هم‌اکنون در خروجی مجزایی اقدام به تولید محتوا در حوزه موضوعات متنوع مرتبط با سیاست، جامعه، فرهنگ، چندرسانه ای، طنز و کاریکاتور می‌کند.

علاوه بر مجله مهر، خبرگزاری مهر در قالب 14 سرویس فرهنگ، هنر، دین و اندیشه، حوزه و دانشگاه، دانش و فناوری، سلامت، جامعه، اقتصاد، ورزش، سیاست، بین‌الملل، استان‌ها، عکس و فیلم مشغول فعالیت است. همچنین این خبرگزاری در ۳۱ استان کشور دارای نمایندگی است.

پرویز اسماعیلی (تیر ماه 82 تا مهر ماه 89)، رضا مقدسی (آبان 89 تا اردیبهشت 93) و علی عسگری (14 اردیبهشت 93 تا کنون) مدیران عامل سازمان خبرگزاری مهر تا کنون بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد