درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 01:39   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17443صفحه نخست » ادامه مطلب یکپنجشنبه، 4 تیر 1394 - 13:48
امکانات تازه یوتیوب برای خبرنگاران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سایت اشتراک‌گذاری ویدئوی یوتیوب امکانات تازه‌ای را برای جذب خبرنگاران و همین طور جذب کاربرانی که به فعالیت‌های خبری علاقه دارند، در نظر گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سایت اشتراک‌گذاری ویدئوی یوتیوب امکانات تازه‌ای را برای جذب خبرنگاران و همین طور جذب کاربرانی که به فعالیت‌های خبری علاقه دارند، در نظر گرفته است.

 

به گزارش تک‌کرانچ، از جمله این تحولات افزوده شدن بخش جدیدی موسوم به «newswire » است که از آدرس youtube.com/ newswire در دسترس است. این بخش با همکاری آژانس خبری اجتماعی Storyful راه‌اندازی شده و از طریق آن می‌توان به فید اخبار تایید شده و معتبر ارزشمند که رویدادهای مربوط به آنها در یوتیوب پوشش داده شده دسترسی پیدا کرد.

این دو سایت پیش از این در سال 2011 و برای پوشش اخبار مربوط به انقلاب مردم مصر نیز با یکدیگر همکاری کرده بودند. تایید اعتبار ویدئوهای خبری کاربران در یوتیوب هم از همین طریق صورت گرفته بود. آنها امیدوارند با همکاری جدیدشان منبع خبری جدید و معتبری برای پیگیری اخبار توسط خبرنگاران و روزنامه‌نگاران به وجود‌ آید.


YouTube Newswire که ویدئوهای تایید شده شاهدان عینی رویدادهای مهم را نیز منتشر می‌کند اخبار جهانی و محلی را پوشش می‌دهد و از طریق توییتر هم در دسترس بوده و داده‌های آن را می‌توان با استفاده از ایمیل نیز دریافت کرد. Storyful قبلا با فیس‌بوک هم همکاری‌هایی داشته است.


یوتیوب علاوه بر راه‌اندازی newswire دو بخش دیگر را هم برای تایید ویدئوهای خبری و پشتیبانی از آنها در سایت خود راه‌اندازی کرده است. یکی از این بخش‌ها First Draft است که در قالب آن گروهی از متخصصان روزنامه‌نگاری در شبکه‌های اجتماعی با همدیگر برای راه‌اندازی وب‌سایتی جدید همکاری می‌کنند. این وب‌سایت اختصاص به تشریح منابع و ابزاری دارد که برای تایید صحت یا عدم صحت ویدئوهای خبری به کار می‌روند.
خبرگزاری فارس
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  روایت‌های مستبدانه


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد