درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 06:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17376صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 31 خرداد 1394 - 22:16
 نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری
موسسه کارگزار روابط عمومی با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی در راستای گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی نظام بانکی در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال، نخستین همایش «نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری» را برگزار نماید.
  

 نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری

25 مرداد 1394

 

- بروشور همایش 

- کارگاه های آموزشی  
- دریافت کاربرگ ثبت نام در همایش  

- جدول جانمایی تبلیغات  

- کاربرگ درخواست مشارکت در ویژه نامه  

 

اشاره

    موسسه کارگزار روابط عمومی با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی در راستای گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی نظام بانکی در نظر دارد با استعانت از خداوند متعال، نخستین همایش «نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری» را برگزار نماید.

 

دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.

 

اهداف برگزاری

– ارایه نکات جدید مورد تأکید در سیاست‌های روابط عمومی نظام بانکی

– تلاش در جهت معرفی ابزارها و وسایل کارآمد ترویج محصولات بانکداری

– معرفی گرایش‌های فعلی و امکان بالقو�'ۀ توسعۀ بازار توسط روابط عمومی نظام بانکی

ـ تلاش و همفکری در راستای ارتقاء کیفی فعالیت هایروابط عمومی نظام بانکی

ـ ارائه الگویی مطلوب، کارامد و متعادل از روابط عمومی نظام بانکی

 - توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی

 

برنامه های همایش

   برنامه های همایش به‏ طور خلاصه عبارت است از:

– برگزاری نخستین همایش نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری

– برگزاری دوره های آموزشی مهارت اجرایی و تخصصی

– برگزاری پانل های تخصصی برای ارتقای سطح تخصصی کارشناسان و متخصصان این حوزه

تقدیر از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی نظام بانکی

 

مخاطبان همایش

– بانک ها

 - موسسات مالی و اعتباری

– تعاونی های اعتبار

– صندوق های قرض الحسنه

– شرکت های کارگزاری، بورس اوراق بهادار

– شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات بانک

– شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات روابط عمومی نظام بانکی

– رسانه های اقتصادی (بانک و بورس)

 

موضوعات کلی همایش

موضوعات همایش تحت چهار زمینۀ زیر قرار می‌گیرد:

 

زمینۀ او�'ل: تدابیر و راهبردها

    همایش به تفک�'ر راهبردی، برنامه‌ریزی، همکاری و توسعۀ خط�' مشی بهره برداری از فرصت های اطلاع رسانی، کاهش هزینه‌های تبلیغات بانکی، افزایش اعتماد، توسعه محیط کسب و کارو خدمات بهتر به مردم می‌پردازد.

 

زمینۀ دوم: ابزارها و تکنیک‌ها

       همایش به بررسی تکنیک‌‎ها و تاکتیک‌های ثابت شده و کارآمد روابط عمومی نظام بانکی می‌پردازد و به مطالعات موردی در زمینه ثبات و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد کرد.

 

زمینۀ سوم: کسب تخص�'ص

       همایش شامل محتوای هدفمند برای برنامه‌ریزی کارزارهای روابط عمومی و مهارت های ارتباطی در صنعت بانکداری خواهد بود.

 

زمینۀ چهارم: بازگشت سرمایه

       همایش به نقش تحقیق، سنجش، اخلاقیات، ارتباطات یکپارچه، خلاقیت، نوآوری و موارد جدید در سیاست روابط عمومی خدمات بانک در حمایت از مشتری و جذب منابع خواهد پرداخت.

 

محورهای اصلی همایش

 مدیریت اطلاع رسانی، توسعه اعتبار و وجهه نظام بانکی

نقش روابط عمومی در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی

مسوولیت پذیری اجتماعی در صنعت بانکداری

مهارت های توسعه ارتباطات درون سازمانی

 

ثبت نام در همایش

از همه علاقمندان و داوطلبان حضور در همایش (فردی و گروهی) در خواست می گردد با مراجعه به سایت همایش نسبت به ثبت نام الکترونیکی و یا دریافت فرم ثبت نام اقدام نمایند.

لازم به ذکر است ثبت نام، زمانی قطعی خواهد شد که هزینه های مربوط پرداخت گردد. هزینه شرکت در جلسات ارایه مقالات، سخنرانی های علمی، ناهار، پذیرایی و بسته اطلاعات می باشد.

 

شرکت کنندگان

4/000/000 ریال

کارگاه های آموزشی

4/000/000 ریال

 

 

کارگاه های آموزشی

همزمان با برگزاری همایش، دوره های آموزشی مهارت های اجرایی و تخصصی به شرح زیر برگزار خواهد شد:

برنامه ریزی و مدیریت کمپین های ارتباطی در صنعت بانکداری

خبرنویسی اقتصادی و بانکی

مدیریت روابط مشتریان در صنعت بانکداری

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد