درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:24   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17364صفحه نخست » یکشنبه، 31 خرداد 1394 - 10:20
تناسب رزومه در مطابقت با شغل
وقتی گلوور لارنس در پاییز 2013 به دنبال شغل جدید می‌گشت، درباره شغل ایده آلش رویاپردازی می‌کرد. او از خود می‌پرسید به دنبال چه ویژگی‌ها، نقش‌ها و مسوولیت‌هایی است. حتی برای این شغل رویایی خود شرح وظایف تهیه کرد و بعد بر مبنای آن یک رزومه نوشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وقتی گلوور لارنس در پاییز 2013 به دنبال شغل جدید می‌گشت، درباره شغل ایده آلش رویاپردازی می‌کرد. او از خود می‌پرسید به دنبال چه ویژگی‌ها، نقش‌ها و مسوولیت‌هایی است. حتی برای این شغل رویایی خود شرح وظایف تهیه کرد و بعد بر مبنای آن یک رزومه نوشت.

او به‌عنوان مدیر اجرایی مطمئن نبود که بتواند از طریق آگهی یا آژانس‌های کار شغل مناسبش را پیدا کند و بیشتر به شبکه ارتباطی خود تکیه داشت. به همین خاطر یک نسخه یک صفحه‌ای از رزومه خود تهیه کرد تا در ملاقات‌ها ارائه کند یا به افرادی که می‌خواستند به او کمک کنند بدهد. این رزومه یک صفحه‌ای شامل یک خلاصه یک خطی درباره خودش، پنج دستاورد مهم، لیستی از شرکت‌هایی که او در آنها کار کرده بود و عنوان‌های شغلی بود که او تاکنون داشت. همچنین یک خط درباره تحصیلات خود و سپس خلاصه‌ای از «تمرکز حرفه ای» خود را بیان داشت که نشان می‌داد به دنبال چه شغلی است.
همچنین یک رزومه مبسوط‌تر نیز داشت که برای تقاضای رسمی شغل از آن استفاده می‌کرد و برای هر شغل در آن تغییراتی ایجاد می‌کرد. او می‌گوید: «داشتن رزومه درست برای هر شغل برای من مهم است».
 
در پروفایل لینکداین خود نیز به‌صورت خودمانی‌تر درباره شخصیت خود اطلاعات ارائه کرد. بعد از چند ماه تلاش با ارسال بیش از 50 رزومه و مصاحبه با بیش از 100 نفر سرانجام در سال 2014 توانست شغلی بیابد که به شغل رویایی‌اش بسیار نزدیک بود.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد - شماره ۳۵۱۱

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد