درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 16:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17338صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 خرداد 1394 - 08:52
هم‌افزایی روزنامه جام‌جم با روابط عمومی رسانه ملی
نشست مشترک مدیران روابط عمومی رسانه ملی با مدیران روزنامه جام‌جم با حضور مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به همراه مدیران روابط عمومی معاونت صدا، معاونت برون‌مرزی و معاونت خبر و مدیرمسئول، معاونین و دبیر گروه رادیو و تلویزیون روزنامه جام‌جم برگزار شد.
  

هم‌افزایی روزنامه جام‌جم با روابط عمومی رسانه ملی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دکتر مراد عنادی، مدیرمسئول روزنامه جامجم با اشاره به این نکته که این روزنامه مکمل رسانه ملی است، تاکید کرد: روزنامه جامجم در اطلاعرسانی برنامهها، نقدوبررسی آثار نمایشی و غیر نمایشی، انتشار مباحث و محتواهای مهم ارائه شده در برنامههای گفتوگو محور، ارائه ایده و سوژه برای تولیدات رادیویی و تلویزیونی و استفاده از ظرفیت تولید محتوای شبکههای برونمرزی اهتمام دارد به همین دلیل لازم است همافزایی بیشتری با اداره کل روابط عمومی رسانه ملی داشته باشیم.

دکتر نعمتی هم در این نشست با اشاره به متمرکز شدن روابطعمومیهای رسانه ملی در قاب 4گانه روابط صدا، برونمرزی، سیما و خبر تاکید کرد: از همه ظرفیتهای روابط عمومی استفاده خواهیم کرد تا اطلاعات دقیق و کامل در اختیار رسانهها و بخصوص روزنامه جامجم قرار گیرد.

در این دیدار درباره جزئیات تفاهمنامه بین روزنامه جامجم و اداره کل روابط عمومی رسانه ملی صحبت شد.

منبع: جام جم

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد