درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17333صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 خرداد 1394 - 09:41
مهدوی: ترویج اخلاق مداری و کاهش آسیب های اجتماعی، کارکرد روابط عمومی هاست
مشاور فرهنگی استاندار تهران گفت: روابط عمومی ها و معاونین فرهنگی وظایف مهمی دارند و آن ترویج اخلاق مداری، ارزش آفرینی و کم کردن آسیب های اجتماعی است که باید به طور جدی پیگیری شود و نیازمند برنامه ریزی است زیرا با اقدامات جزیره ای و مقطعی نمی توان به نتیجه مطلوب رسید.
  

مهدوی: ترویج اخلاق مداری و کاهش آسیب های اجتماعی، کارکرد روابط عمومی هاست

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علیرضا مهدوی شاهرودی در نشست معاونین فرهنگی و مدیران روابط عمومی فرمانداری ها و شهرداری های تابعه استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرارسیدن ماه ضیافت الهی گفت: به ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم و باید بدانیم که روزه چشم، زبان و دل از روزه جسم مهم تر است.

مهدوی، پاکسازی اجتماعی و معنوی را بسیار مهم دانست و گفت: روابط عمومی ها و معاونین فرهنگی وظایف مهمی دارند و آن ترویج اخلاق مداری، ارزش آفرینی و کم کردن آسیب های اجتماعی است که باید به طور جدی پیگیری شود و نیازمند برنامه ریزی است زیرا  با اقدامات جزیره ای و مقطعی نمی توان به نتیجه مطلوب رسید.

مشاور فرهنگی استاندار تهران در ادامه شناسایی آسیب های اجتماعی، ترویج برخی امور در جامعه، آگاهی  بخشی، بالابردن سواد اجتماعی و آموزش مشارکت های اجتماعی را از اهداف و لازمه کار روابط عمومی ها، مشاورین و معاونین فرهنگی ذکر کرد و افزود: شعار اداره کل روابط عمومی استان از ابتدای فعالیت "یک صدا، یک نگاه و یک استراتژی " بوده و تلاش کردیم با استفاده از امکانات موجود در مسیر تحقق اهداف پیش برویم.

در ادامه جلسه حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و بر لزوم برقراری تعامل بیش از پیش فرمانداری ها و شهرداری های تابعه، ادامه برگزاری این نشست ها به صورت فصلی، تبیین وظایف روابط عمومی و معاونین فرهنگی و برقراری ارتباط مستمر با اداره کل روابط عمومی استان تاکید کردند.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد