درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 13:04   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17171صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 12 خرداد 1398 - 10:35
سالروز تاسیس شبکه تلویزیونی «سی ان ان»
شبکه تلویزیون خبری کابلی آمریکا (اختصارا سی. ان. ان.CNN) از یکم ژوئن سال 1980 کار خود را آغاز کرد که به نظر می رسد پس از ادغام در کمپانی «تایم وارنر» بیش از گذشته در جهت سیاست های دولت متبوع گام برمی دارد و به گزارش گالوپ احتمالا به همین لحاظ مخاطبان (بینندگان) آن نسبت به گذشته کمتر شده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شبکه تلویزیون خبری کابلی آمریکا (اختصارا سی. ان. ان.CNN) از یکم ژوئن سال 1980 کار خود را آغاز کرد که به نظر می رسد پس از ادغام در کمپانی «تایم وارنر» بیش از گذشته در جهت سیاست های دولت متبوع گام برمی دارد و به گزارش گالوپ احتمالا به همین لحاظ مخاطبان (بینندگان) آن نسبت به گذشته کمتر شده اند.

 

این شبکه خبری که رقیبی به نام فاکس نیوز (محافظه کار) و ام. اس ـ ان بی سی پیدا کرده است توسط «تد ترنرTed Turner» در شهر اتلانتا تاسیس شده بود که بعدا به کمپانی تایم وارنر فروخته شد.


     ترنر متولد 1938 نظامی پیشین آمریکایی که پسر صاحب یک آژانس آگهی و تبلیغات «بیل بورد» بود پس از این که وارث پدرش شد تصمیم به ایجاد یک شبکه تلویزیونی گرفت. وی نخست یک شبکه برنامه های سرگرم کننده و ورزشی (تی. بی. اس.) را از صاحب قبلی اش خریداری کرد و پس از پیدایش و عمومی شدن کار انتقال تصویر از طریق کابل و در دسترس قرار گرفتن کانالهای متعدد و بسیار و خروج تعداد کانال از محدودیت آنتنی سابق، سی ان ان را به وجود آورد.

 

 وی به این جهت تنها به خبر و نظر روی آورد که تهیه آنها کم هزینه بود. تلویزیون بی بی سی انگلستان نیز از رقباء سی ان ان است. با وجود این، آمریکاییان دیدن اخبار شبکه های قدیمی آنتنی را ترجیح می دهند زیرا رایگان هستند و امکانات بیشتری دارند. هزینه اشتراک ماهانه تلویزیونهای کابلی و ماهواره ای در آمریکا نسبتا بالاست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد