درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17142صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 10 خرداد 1394 - 07:20
گردهمایی مسئولان روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سال‌جاری امروز با حضور کارشناسان و مدیران روابط عمومی در کرمانشاه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سال‌جاری امروز با حضور کارشناسان و مدیران روابط عمومی در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شارا از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نخستین گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سال 94 امروز با حضور کارشناسان و مدیران روابط عمومی در کرمانشاه برگزار شد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم اظهار کرد: این گردهمایی به‌منظور آشنایی کارشناسان روابط عمومی با ساختارهای جدید سازمانی برگزار شده است.

حسین پارساپور با اشاره به نام‌گذاری روز 27 اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت: روابط عمومی‌ها باید طراح اندیشه‌های نو باشند.

وی تبادل افکار و اندیشه را از دیگر اهداف مهم این گردهمایی در استان عنوان کرد و افزود: گسترده‌ترین شبکه اجتماعی و روابط عمومی مربوط به سازمان آموزش و پرورش است.

به گفته وی، روابط عمومی‌ها در حال حاضر در 740 منطقه کشور مشغول فعالیت هستند و آموزش و پرورش نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین دستگاه فرهنگی و علمی، گسترده‌ترین شبکه اجتماعی در این زمینه محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیون 100 هزار فرهنگی و 12 میلیون دانش‌آموز در کشور از طریق روابط عمومی‌ها در جریان رخدادهای تعلیم و تربیت قرار می‌گیرند.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به گستردگی فعالیت‌های روابط عمومی‌ها، گفت: باید ساختار فکری و برنامه‌ای روابط عمومی‌ها متناسب با معیارهای روز دنیا باشد.

پارسا‌پور یادآور شد: مخابره اخبار و رخدادهای سازمان آموزش از طرفی آگاهی فرهنگیان و دانش‌آموزان را افزایش داده و از سویی دیگر موجب می‌شود در سالی که به‌نام همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری شده، گام‌های موثری در راستای تعلیم و تربیت برداشته شود.

وی با اشاره به حفظ سرمایه اجتماعی به‌عنوان یکی از وظایف روابط عمومی‌ها، ادامه داد: در این زمینه روابط عمومی‌ها باید با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف تلاش‌های فراوانی داشته باشند.

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش سنقروکلیایی نیز در این جلسه اظهار کرد: روابط عمومی‌ها بازوی توانمند دستگاه‌های اجرایی هستند.

سیروس ایزدی با اشاره به مراجعه حجم گسترده‌ای از درخواست‌ها به دستگاه‌های اجرایی و سازمانی، گفت: این موضوع اهمیت کار و فعالیت روابط عمومی‌ها را دو چندان می‌کند.

وی با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی‌ها حضوری مستمر در جلسات سازمان‌ها و ارگان‌ها دارند، یادآور شد: روابط عمومی‌های مورد اعتماد مدیران و دستگاه‌ها بوده و در این زمینه تلاش‌های گسترده‌ای انجام می‌دهند.

این مسئول بر تغییر جایگاه روابط عمومی تاکید کرد و بیان داشت: ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها به‌عنوان واحد پویا و ارگانیک سازمان‌ها مستلزم مجهز شدن به امکانات روز دنیا است.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد