درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 16:07   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17124صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 9 خرداد 1394 - 13:55
معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو: داشتن برنامه جامع برای مدیریت محتوای اخبار شبکه های اجتماعی ضروری است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو بر ضرورت بالا بردن سطح اعتماد مردم به حوزه سلامت به منظور کمرنگ شدن میزان تاثیر شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو بر ضرورت بالا بردن سطح اعتماد مردم به حوزه سلامت به منظور کمرنگ شدن میزان تاثیر شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان،دکتر رسول دیناروند در اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، سازمان غذا و دارو را مجموعه ای تقریبا رسانه ای بیان کرد و گفت: این سازمان به دلیل نوع فعالیتهایش در زمینه های غذا و دارو و ارتباط مستقیم این حوزه با سلامت مردم تقریبا رسانه ای است.


رییس سازمان غذا و دارو ضمن اشاره به وجود رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی، افزود: متاسفانه در برخی موارد ما شاهد شایعاتی در خصوص ایمنی غذا و سلامت آن از سوی شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی هستیم و این مسئله نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای دنیا نیز وجود دارد.


دکتر دیناروند انتشار برخی مطالب مبنی بر سلامت و ایمنی غذا را به حق و درست دانست و گفت: اما برخی از مطالب مطرح شده در این زمینه در شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی کذب و به ناحق است و با هدف لطمه زدن به اعتماد و اطمینان مردم به حوزه سلامت کشور مطرح می شود.


وی با اشاره به این که تشخیص صحت و سقم مطالب در شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی دشوار است، گفت: وجود برنامه جامع و دقیقی به منظور مدیریت این شبکه ها امری ضروری و لازم است.


رییس سازمان غذا و دارو در ادامه، بر ضرورت بالا بردن سطح اعتماد مردم به حوزه سلامت به منظور کمرنگ شدن میزان تاثیر شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی تاکید کرد و گفت: رفتار مسئولین حوزه سلامت باید مورد وثوق مردم باشد تا بتواند اعتماد عمومی مردم را جلب کند.


دکتر دیناروند همچنین، بر لزوم افکارسنجی مردم به منظور اندازه گیری سطح اعتماد آنها به حوزه سلامت تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


  روایت‌های مستبدانه


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد