درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 03:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17106صفحه نخست » خبر یکجمعه، 8 خرداد 1394 - 22:31
علی اکبر جلالی: استفاده از فناوری و دانش روز در روابط عمومی ضروری است
علی اکبر جلالی در دومین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی با رویکرد توسعه و برند که ظهر جمعه با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی، سازمانها و شرکتها در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شده است اظهارداشت: روابط عمومی ها از نظر شکل و محتوا در حال تغییر و تحول هستند و کاربردهای آن دانش بنیان شده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا از مهر، علی اکبر جلالی در دومین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی با رویکرد توسعه و برند که ظهر جمعه با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی، سازمانها و شرکتها در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شده است اظهارداشت: روابط عمومی ها از نظر شکل و محتوا در حال تغییر و تحول هستند و کاربردهای آن دانش بنیان شده است.

جلالی بیان کرد: امروزه مشاغل دانش بنیان عامل تحولند و مدیران با درک جایگاه روابط عمومیها باید از این نهاد به خوبی برای رسیدن به اهداف سازمانی استفاده کنند.

روابط عمومی ها مشاوری امین برای مدیران
وی یادآورشد: یکی از کارهای مهم روابط عمومی ها دادن مشاوره به روسا و مدیران سازمانها و دستگاههای اجرایی است و حضور موثر مدیران روابط عمومی در حوزه ارتباطات و تبلیغات و بازاریابی می تواند به تحقق اهداف آنها کمک کند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید مخاطب شناسی را جدی بگیرند و چالش های این حوزه را بدانند و بتوانند راهکار موفقیت در حوزه کاری خود را پیشنهاد داده وعملیاتی کنند.

وی اضافه کرد: باید دنبال استفاده از فنآوری و دانش نوین در کار خود باشید و بدانید جهان آینده دنیای فنآوری است و دیگر نمی توانیم با فیلتر کردن سایت های مجازی از تبادل اطلاعات جلوگیری کنیم.

جلالی اظهارداشت: وقتی جهان از بازاریابی الکترونیک استفاده می کند ما هم باید کسب و کار نوین را بشناسیم و بدانیم جهان به کدام سو می رود و با رصد همه تحولات داخلی و جهانی خود را با آن هماهنگ کنیم.


نوآوری رمز موفقیت در کار است
عضو کمیسیون یونسکو در ایران تصریح کرد: باید به سمت نوآوری و ابتکار و خلاقیت حرکت کنیم و بدانیم در آینده هر کس به میزان درک و فهم خود از شرایط موجود میتواند موفق باشد و به اقتصاد و کسب و کار خود رونق دهد.

وی گفت: در جهان کنونی با ایجاد زنجیره تولید توانسته اند به سودهای کلان برسند و مثلا با ایجاد سایت گوجه فرنگی شما شاهد تولید وعرضه صدها نوع محصول از گوجه فرنگی هستید و در حالی که ما در ایران از یک کیلو رب ۲۵۰۰ تومان به دست می آوریم همین محصول در خارج تا ۵۶ برابر در انواع مختلف عرضه می شود.

جلالی یادآور شد: ابزارهای نوین روابط عمومی باید در خمت خلاقیت و نوآوری باشد تا بتواند به موفقیت و کسب و کار و سود اقتصادی منحر شود.

برنده جایزه خلاقیت و نوآوری در منطقه آسیا و اقیانوسیه به خاطر طراحی و تاسیس نخستین روستای الکترونیکی افزود: باید ایده های نوین خود را پرورش دهیم و عوامل تغییر در جهان را بدانیم و تکنولوژی را در مسیر تجارت بکار گیریم تا تغییر وتحول ایجاد شود.

وی گفت: وقتی جامعه سیاسی می شود دیگر هشدارها و تذکر کارشناسان اقتصادی در دولتها خریدار ندارد و کسی به دیدگاه اقتصاد دانان توجه نمی کند لذا وقتی ۳۰ اقتصاددان در دولت قبل هشدار سونامی اقتصادی را در ایران دادند و وضعیت امروز را پیش بینی کردند با بی مهری و تهدید مواجه شدند و امروز باید شاهد رکود و بی رونقی در کسب و کار باشیم و آسیب ببینیم.

جلالی تصریح کرد: وقتی درک درستی از تکنولوژی در حوزه خود نداشته باشیم باید هزینه های زیادی تقبل کنیم و در هر اداره سروری نصب کنیم که اطلاعاتی درز نکند چرا باید از ورود تکنولوژی که گریز ناپذیر است بترسیم و با کم کردن سرعت اینترنت جامعه را از علم روز بی بهره کنیم.

وی اضافه کرد: مسئولان باید دیدگاه و نگرش خود را عوض کنند و از فنآوری و دنیای مجازی به خوبی برای رسیدن به اهداف اقتصادی بهره مند شوند.

بانی شهرهای الکترونیکی در ایران گفت: در عصر حاضر بازاریابی و پیدا کردن مشتری از میان انبوه مردم توسط نرم افزارهای هوشمند صورت می گیرد و روابط عمومی ها باید با این علم آشنا باشند و در مواقع لازم از آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: امروز رقابت اصلی در بازاریابی جهانی است و باید دانش فعالان حوزه روابط عمومی بالا برود و پاسخگویی برخط و سایر شیوه های مدرن را برای تقویت ارتباط با مخاطب در برنامه ها اجرایی کنند.

در این همایش تخصصی که عصر امروز نیز ادامه خواهد یافت استاد میرزابابا مطهری نژاد استاد علوم ارتباطات و روابط عمومی و مدیر مسئول ماهنامه علمی تخصصی روابط عمومی، پروزی درگی نائب رئیس انجمن علمی ایران و محمد محمدیان عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی سخنرانی می کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد