درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 02:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17030صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 خرداد 1394 - 12:32
فرماندار دامغان:
نقش رسانه‌ها در تعاملات دنیای امروز چشم‌گیر است/ روابط عمومی فعال پویایی را به دستگاه اجرایی خود هدیه می‌کند
فرماندار دامغان در همایش آموزشی رسانه شناسی و روابط عمومی اجتماعی با حضور روابط عمومی‌های شهرداری‌ها و فرمانداری‌های استان سمنان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان دامغان برگزار شد، گفت: نقش رسانه‌ها در تعاملات دنیای امروز چشم‌گیر است.
  

نقش رسانه‌ها در تعاملات دنیای امروز چشم‌گیر است/ روابط عمومی فعال پویایی را به دستگاه اجرایی خود هدیه می‌کند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فرماندار دامغان در این همایش آموزشی که به همت اداره کل روابط عمومی‌های استانداری سمنان و فرمانداری و شهرداری شهرستان دامغان، در محل تالار همایش‌های دانشگاه رسول اکرم(ص) دامغان برگزار شد اظهار داشت: روابط عمومی‌ها مشاوران امین وکار آمد مدیران در تمام سطوح هستند.

علی اصغر مجد با اشاره به نقش رسانه‌های در دنیای امروز وغیر قابل چشم پوشی بودن اهمیت ارتباطات در پیشبرد اهداف دیگر حوزه‌های اجتماع، گفت: قصور یک مسئول یا کارشناس روابط عمومی درهر دستگاه اجرایی می‌تواند تمامی فعالیت‌های آن نهاد را بی اثر کند.

مجد فعالان حوزه روابط عمومی را چشم و گوش مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد، ایجاد ارتباطات دو سویه و هدفمند از سوی روابط عمومی یک نهاد یا دستگاه اجرایی و تأثیر گذاری و اطلاع بخشی، بموقع، بجا و به اندازه می‌تواند رشد و بالندگی و شکوفایی را در برداشته باشد.

وی از فعالان و کارشناسان حوزه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خواست با ایجاد ارتباطی صحیح به عنوان پلی مطمئن،مورد اعتماد و دوسویه بین درون و بیرون دستگاه‌های مطبوع خود پتانسیل‌ها فعالیت‌ها و خدمات را به درستی اطلاع رسانی کنند و زمینه ارتقاء سطح رضایتمندی در جامعه مهیا کنند.

شهردار دامغان نیز در این مراسم با بیان اینکه یک روابط عمومی فعال می‌تواند پویایی را به هر یک از دستگاه‌های اجرایی هدیه کند، گفت: متأسفانه آموزش و تخصص مسئله‌ای است که در حوزه روابط عمومی‌ها کمتر بدان توجه شده است، حال آنکه برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه فعالان این بخش می‌تواند راه‌گشا باشد.

مسلم نصرتی موفقیت هر سازمان را در گرو جلب اعتماد و تعامل بهتر با مردم و دیگر نهادها دانست و تصریح کرد: هر مدیر باید با رعایت اصول اخلاقی و اسلامی و شیوه‌های صحیح ارتباطات اجتماعی در مواجهه با ارباب رجوع، خود نخستین آموزش دهنده و تشویق کننده کارکنانش در این زمینه باشد.

در این مراسم از مسئولان روابط عمومی تعدادی از نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان دامغان از جمله فرمانداری، شهرداری، آموزش و پرورش و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان به عنوان روابط عمومی‌های برتر قدردانی شد

 

منبع: بسیج

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد