درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 08:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16985صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 4 خرداد 1394 - 05:37
استاندار زنجان : کار در روابط عمومی ها باید دوسویه باشد
استاندار زنجان با بیان اینکه کار در روابط عمومی ها باید دوسویه باشدگفت: روابط عمومی کاری دوسویه است وتنها عملکرد سازمان را منتقل نمی‌کند بلکه باید نیازها و مطالبات مردم رابه گوش مسئولان برساند. جمشید انصاری ظهر شنبه در دیدار با مسئولان روابط عمومی سازمانها و اردات استان زنجان با اشاره به تعریف روابط عمومی افزود: روابط عمومی وظیفه دارد اهداف سازمان را با مطالبات مردم تطبیق دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار زنجان با بیان اینکه کار در روابط عمومی ها باید دوسویه باشدگفت: روابط عمومی کاری دوسویه است وتنها عملکرد سازمان را منتقل نمی‌کند بلکه باید نیازها و مطالبات مردم رابه گوش مسئولان برساند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید انصاری ظهر شنبه در دیدار با مسئولان روابط عمومی سازمانها و اردات استان زنجان با اشاره به تعریف روابط عمومی افزود: روابط عمومی وظیفه دارد اهداف سازمان را با مطالبات مردم تطبیق دهد.

 

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی یک هنر محسوب می‌شود ادامه داد: این هنر نیاز به دانش گسترده ای دارد و مبتنی بر ذوق افراد است.

استاندار زنجان با بیان اینکه برخی از مردم از مسئولیت های سازمانها اطلاع ندارند افزود: روابط عمومی متولی انعکاس اهداف، برنامه ها و مسئولیت های سازمان است.

 

انصاری بابیان اینکه روابط عمومی با مخاطبان متعددی مواجه است افزود: به‌تناسب تعدد گروههایی که با روابط عمومی در ارتباط‌ هستند رفتارهای مخاطبان نیز متنوع است و روابط عمومی باید در رفتار خود نیز هنرمندانه عمل کند.

انصاری گفت: در صورت بروز مشکل در یک دستگاه روابط عمومی‌ها باید در درازمدت افکار عمومی را نسبت به سازمان تغییر دهند.

 

وی بابیان اینکه روابط عمومی همه اهداف و وظایف را شامل می‌شود افزود: روابط عمومی متولی انعکاس برنامه‌ها است و این وظیفه امری آگاهانه و ارادی است که باید دانش‌محور باشد.

 

استاندار زنجان یادآور شد: زمانی که کار روابط عمومی دانش‌محور باشد می‌تواند برای سازمان مفید باشد در غیر این صورت زیان‌هایی را متوجه سازمان می‌کند.

 

انصاری با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی بلندمدت در کار روابط عمومی اظهار کرد: باید با یک برنامه‌ریزی بلندمدت کارکرد سازمان در انطباق با مأموریت ها به مردم ارائه شود.

 

برگزاری مراسم دعا در یک اداره ربطی به ارباب رجوع ندارد که اطلاع رسانی می شود

استاندار زنجان افزود: اینکه در سازمانها  مراسم دعا برگزار می‌شود ربطی به مخاطبان و ارباب‌رجوع‌ها ندارد که از طریق روابط عمومی اطلاع‌رسانی می‌شود، مردم انتظار دارند بدانند برای مردم در سازمانها چه‌کاری انجام می‌شود.

 

انصاری با اشاره به اینکه باید دغدغه‌های قالب مردم توجه شود نه افراد و گروه‌های خاص یادآور شد: گاهی توجیه یک شخص و گروه خاص تمام‌وقت روابط عمومی را تلف می‌کند.

 

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: وظیفه خبررسانی بر عهده رسانه‌ها است و روابط عمومی‌ها برای خبررسانی باید از طریق  رسانه‌ها اقدام کنند که اطلاع‌رسانی از این طریق دقیق‌تر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد