درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 15:21   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16973صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیشنبه، 2 خرداد 1394 - 16:07
معرفی شبکه های اجتماعی متداول و توصیه هایی برای روابط عمومی ها
روابط عمومی های کشور امروز در جریان شیوع شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند که اولا ممنوع نیستند و در ثانی به دلیل ماهیت گنگ آنها حضور یا عدم حضور شان محل بحث است. در این مطلب به معرفی پرکاربردترین شبکه های اجتماعی مانند وایبر و تلگرام برای گوشی های هوشمند اشاره می کنیم که با کمترین هزینه می توان از خدمات انها استفاده کرد و به بیان برخی از مهمترین چالش های پیش روی استفاده کنندگان آنها می پردازیم.
  


4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی های کشور امروز در جریان شیوع شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند که اولا ممنوع نیستند و در ثانی به دلیل ماهیت گنگ آنها حضور یا عدم حضور شان محل بحث است.


در این مطلب به معرفی پرکاربردترین شبکه های اجتماعی مانند وایبر و تلگرام برای گوشی های هوشمند اشاره می کنیم که با کمترین هزینه می توان از خدمات انها استفاده کرد و به بیان برخی از مهمترین چالش های پیش روی استفاده کنندگان آنها می پردازیم.


1. وایبر:
این برنامه که در دسامبر سال ۲۰۱۰ برای اولین بار برای رقابت با نرم افزار مکالمه تصویری اسکایپ عرضه شد اما کم کم با انتشار نسخه قابل نصب روی اندروید توانست بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کند. آمارهای رسمی از حدود ۱۰ میلیون کاربر این برنامه صحبت به میان می آورند و آمارهای غیررسمی از حدود ۲۰ میلیون کاربر.
وایبر بدترین ابزار اطلاع رسانی برای روابط عمومی هاست.


2. لاین:
این نرم افزار اولین نسخه خود را در سال ۲۰۱۲ عرضه کرد. دو شرکت ژاپنی با یکدیگر ادغام شدند و با تاسیس یک کمپانی تحت عنوان NHN نرم افزار لاین را عرضه کردند. کیفیت بالای تماس های تلفنی جزو نقطه قوت این برنامه محسوب می شود که از سایر برنامه های مشابه بالاتر است. این برنامه از همان ابتدا سرمایه گذاری زیادی روی کاربران ایرانی انجام داد و امکانات زیادی برای آنها ایجاد کرد. گفته می شود این برنامه نیز در حدود ۱۰ میلیون کاربر ایرانی دارد.
این نرم افزار می تواند هدف روابط عمومی ها قرار گیرد.


3. تلگرام:
دو متخصص روس که در کشورشان توانسته بودند با ساخت یک شبکه اجتماعی به محبوبیت فراوانی دست پیدا کنند، تصمیم گرفتند با تجربه های گذشته خود یک برنامه جدید ارتباطی بسازند. «تلگرام» با همین ایده شکل گرفت و در شهر برلین دفتر مرکزی آن تاسیس شد. طبق برخی آمارها این برنامه در حال حاضر حدود دو میلیون کاربر ایرانی دارد.
نرم افزار تلگرام می تواند به روابط عمومی دسترسی های خوبی بدهد و آن را برای روابط عمومی ها توصیه می کنیم.


4. هایک:
عمر این برنامه در حدود یک سال می رسد و توسط متخصصان هندی راه اندازی شده است. البته «هایک» فعلا فراگیر نشده و تنها ۵۰۰ هزار کاربر ایرانی دارد.
این نرم افزار برای روابط عمومی ها مناسب نیست.


5. تانگو:
یکی از اولین نرم افزارهایی بود که امکان مکالمه ویدئویی رایگان را هم علاوه بر مکالمه متنی و صوتی فراهم کرد. این نرم افزار که در سال ۲۰۰۹ نسخه اولیه آن عرضه شد قابلیت نصب روی سیستم عامل های اندروید، ویندوز فون و IOS را دارد. این برنامه جزو یکی از محبوب ترین نرم افزارهای جهان و ایرانی ها محسوب می شود.
این نرم افزار می تواند برای روابط عمومی ها مورد استفاده قرار گیرد.


6. اسکایپ:
شاید بتوان گفت محبوب ترین برنامه برای مکالمات تصویری که این روزها حتی بسیاری از جلسات کاری نیز با آن برگزار می شود، همین اسکایپ است. این برنامه در ابتدا توسط یک فرد سوئدی و یک فرد دانمارکی ساخته شد و در سال ۲۰۱۱ مایکروسافت اسکایپ را به قیمت ۸۵ میلیارد دلار خرید. مقر اصلی این شرکت در لوکزامبورگ قرار دارد.
روابط عمومی ها می توانند از این نرم افزار استفاده کنند.


7. اوو:
در حدود بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در جهان این نرم افزار را روی دستگاه خود نصب کرده اند و به عنوان یک رقیب جدی برای اسکایپ محسوب می شود. نکته قوت این برنامه آن است که غالبا کیفیت تماس های تصویری توسط نرم افزار بسیار عالی است و با اینترنت سرعت پایین ایران با کمترین قطعی روبرو می شود.
این نرم افزار نیز می تواند مورد استفاده روابط عمومی ها قرار گیرد.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد