درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 00:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16949صفحه نخست » شنبه، 2 خرداد 1394 - 04:31
بیش از 350 فعال رسانه‌ای مسابقات بین‌المللی قرآن را پوشش خبری دادند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- "شمار نمایندگان رسانه‌هایی که هم اکنون درحال فعالیت برای پوشش مسابقات هستند از آمار ثبت‌نامی تجاوز کرده و براساس آخرین سرشماری، بیش از 350 نفر از فعال رسانه‌ای در این محل حضور دارند".
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- "شمار نمایندگان رسانه‌هایی که هم اکنون درحال فعالیت برای پوشش مسابقات هستند از آمار ثبت‌نامی تجاوز کرده و براساس آخرین سرشماری، بیش از 350 نفر از فعال رسانه‌ای در این محل حضور دارند".

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مسئول کارگروه اطلاع رسانی کمیته روابط عمومی و بین‌الملل ستاد برگزاری سی و دومین دوره‌ مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اظهار داشت: نتیجه تلاش این کارگروه را باید در انعکاس اخبار مسابقات در پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها و حداقل سایت سازمان اوقاف مشاهده کرد.

«علی شیرین» با اشاره زمان آغاز دعوت از خبرگزاری‌ها برای پوشش بزرگترین رویداد جهان اسلام گفت: از 25 فروردین فرآیند دعوت از اهالی رسانه برای حضور خبرنگار، عکاس و فیلمبردار آغاز شد و طی این اعلام 160 فعال رسانه‌ای ثبت نام کردند که روزهای پایانی نزدیک به افتتاحیه، کارت‌های شناسایی صادر شد.

وی در گفتگو با خبرنگار ابنا ضمن بیان اینکه فعالیت رسانه‌ها مورد رصد قرار می‌گیرد، افزود: این درحالی است که تمامی خبرنگاران حرفه‌ای هستند و در حوزه قرآن و معارف اسلامی دارای تخصص و سوابق می‌باشند.

مسئول کارگروه اطلاع رسانی مسابقات قرآن، هدایت و کمک به اهالی رسانه را از دیگر رویکردهای این کارگروه خواند و اظهار داشت: هر رسانه‌ای سیاست و هدف گذاری‌های مستقل خود را دارد و ما نیز خط مشی و چشم اندازهایی را برای پوشش رسانه‌ای مسابقات برایشان ترسیم می‌کنیم که تاکنون مقتضیات رسانه‌ها با اهداف ما فاصله‌ای نداشته است.

شیرین هدف کارگروه اطلاع رسانی را ترویج مفاهیم قرآنی در سطح جامعه، انس هر چه بیشتر مردم با قرآن، شناسایی نخبگان و تربیت آن‌ها بر اساس بیانات رهبری منوط بر تربیت 10 تا 15 میلیون حافظ قرآن اعلام کرد.

وی رسانه‌ها را شامل مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و شبکه‌های مختلف صدا و سیما دانست و گفت: شمار نمایندگان رسانه‌هایی که هم اکنون درحال فعالیت برای پوشش مسابقات هستند از آمار یاد شده ثبت‌نامی تجاوز کرده و براساس آخرین سرشماری، بیش از 350 نفر از فعال رسانه‌ای در این محل حضور دارند.

مسئول کارگروه اطلاع رسانی به محل ستاد خبری مسابقات قرآن کریم اشاره کرد و اظهار داشت: در این بخش همه‌ خبرنگاران تمام خبرگزاری‌های اصلی کشور حضور دارند و ما نیز تمام تلاش خود را برای فراهم کردن بهترین امکانات حرفه‌ای و پشتیبانی انجام می‌دهیم.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد