درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 17:24   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین
  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16944صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 1 خرداد 1394 - 18:44
مدیرعامل بانک تجارت: بانکداری شرکتی را توسعه می‌دهیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بانک تجارت با صاحبان صنایع در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بانک تجارت با صاحبان صنایع در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در این مراسم که 29 اردیبهشت همزمان با سالگرد ورود بانک تجارت به بازار بورس برگزار شد، مقدم ضمن قدردانی صمیمانه از همراهی صنعتگران و صاحبان کسب و کار در استان آذربایجانشرقی با بانک تجارت، بر اهتمام این بانک در حمایت از واحدهای تولیدی استان تاکید کرد.
 
 مدیرعامل بانک تجارت در ادامه به تلاش‌های این بانک برای رفع تحریم‌ها و نیز صدور رای دادگاه عمومی اتحادیه اروپا به نفع بانک تجارت اشاره و ابراز امیدواری کرد : با ایجاد شرایط لازم شاهد جهش بزرگی در ارائه خدمات بانکها به مشتریان و توسعه اقتصادی کشور باشیم.وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب به "دولت و ملت، همدلی و همزبانی"، افزود: شرایط فعالیت نظام بانکی در کشور طی سال‌های اخیر تحت تاثیر تحریم‌ها با دشواری‌هایی همراه بوده است، اما این امیدواری وجود دارد که با گشایش در عرصه تحریم‌ها و روابط بین‌المللی کشور، از این دشواری‌ها کاسته شود.
 
 مقدم با اشاره به مزایای ایجاد بانکداری شرکتی، این روش بانکداری را سرفصل نوینی در ارائه خدمات ممتاز به مشتریان بزرگ بانک تجارت معرفی کرد و افزود: مصمم هستیم تا برای هر گروه از مشتریان بانک، خدمات متناسب با نیازها و انتظارات ارائه کنیم.در ادامه این دیدار تعدادی از مشتریان بانک تجارت به طرح دیدگاه ها و انتظارات خود پرداخته و درباره موضوعات مهمی همچون خدمات ارزی، تامین سرمایه در گردش، اعطای تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی، افزایش سقف اعتبارات استانی و ... به تبادل نظر پرداختند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد