درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 11:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16933صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 31 اردیبهشت 1394 - 21:24
شهین‌دخت خوارزمی: روابط‌عمومی‌ها به جامعه خیانت نکنند
استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک گفت: در واقع روابط‌عمومی با سرپوش گذاشتن بر روی یک حقیقت در دستگاه خود که اتفاقا بر زندگی مردم تاثیرگذار است، به جامعه خیانت می‌کند. به گزارش شارا از خبرگزاری فارس از کرمان، شهین‌دخت خوارزمی ظهر امروز در همایش یک‌روزه نقش روابط عمومی و رسانه در تحقق همدلی و همزبانی اظهار کرد: روابط‌عمومی بخشی از یک دستگاه اجرایی و سازمان است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک گفت: در واقع روابط‌عمومی با سرپوش گذاشتن بر روی یک حقیقت در دستگاه خود که اتفاقا بر زندگی مردم تاثیرگذار است، به جامعه خیانت می‌کند.

به گزارش شارا از خبرگزاری فارس از کرمان، شهین‌دخت خوارزمی ظهر امروز در همایش یک‌روزه نقش روابط عمومی و رسانه در تحقق همدلی و همزبانی اظهار کرد: روابط‌عمومی بخشی از یک دستگاه اجرایی و سازمان است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه روابط‌عمومی تحقق اهداف آن سازمان است، افزود: روابط‌عمومی‌های سازمان‌های دولتی عضوی از پیکر دولت هستند که موظف به تحقق اهداف دولت‌اند.

خوارزمی عنوان کرد: در پیشرفته‌ترین جوامع دولت‌ها دریافته‌اند که به‌تنهایی قادر به اداره زندگی مردم نیستند، چراکه نه منابع و نه توانایی دارند.

این استاد ارتباطات تصریح کرد: به‌دلیل ایجاد بروکراسی ناکارآمد، 92 درصد منابع ما بلعیده می‌شود.

وی افزود: وظیفه روابط‌عمومی‌ها تشریفات، اطلاع‌رسانی، تبلیغات، مدیریت سایت، ارتباط با رسانه، مدیریت بحران، اعتبارسازی و اعتمادسازی است و به عبارتی روابط‌عمومی‌ها همکار استراتژیک رهبر یک سازمان هستند.

خوارزمی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی روابط‌عمومی‌ها، مدیریت ذی‌نفعان است، گفت: همه ذی‌نفعان انسان هستند و در سازمان‌های دولتی مهم‌ترین ذی‌نفعان مردم‌اند و همه انسان‌ها محترم خواهند بود.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: در واقع روابط‌عمومی با سرپوش گذاشتن بر روی یک حقیقت در دستگاه خود که اتفاقا بر زندگی مردم تاثیرگذار است، به جامعه خیانت خواهد کرد، چراکه سازمانی که اخلاقی عمل می‌کند رازی برای پنهان کردن ندارد.

خوارزمی با اشاره به اینکه ایجاد یک سایت جذاب، فعال، پویا و دو‌سویه در وب و شبکه‌های اجتماعی یکی از راحت‌ترین و پرفایده‌ترین کارهای روابط‌عمومی است، افزود: فضای مجازی فرصتی حیرت‌انگیز برای تیم‌سازی، شبکه‌سازی، ترکیب اندیشه‌ها، ایده‌ها، دانش و تجربه و تحلیل و راه‌حل‌یابی است.

وی عنوان کرد: روابط‌عمومی‌ها مانند سایر مدیران حق انتخاب دارند و آنها باید نقش خود را بر اساس تعریف سنتی و متعارف تعریف کنند و یا بر ‌اساس طرحی نو به ایفای نقش خود بپردازند.

این استاد ارتباطات گفت: بسیاری از فعالیت‌های امروزه از فضای فیزیکی به فضای مجازی منتقل شده‌اند و اعجاز برقراری ارتباط در فضای شبکه‌های اجتماعی در سرعت، کیفیت و رهایی از اسارت زمان و مکان است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


  نابینایان و هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"


  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد